Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe: Daså. Jeg skjønner egentlig hvorfor de foretrekker at dere ikke har adminrettigheter. Kjenner en it-lærling på en vgs som er riiiimelig forbannet fordi veldig mye av arbeidstiden går med til å rydde opp i virus, spyware og annen drit som dumme mongoer greier å oversvømme pc-ene sine med.  :roll:

 

Latterkongen: Hvis du greier å kikke to poster ovenfor ser du at jeg spurte om det. Hva du gir blaffen i derimot, det er det ingen som bryr seg om.

7829666[/snapback]

 

At elever har egne bærbare som de selv har adminrettigheter på er noe forbanna DRITT! På utsatte dager går over halve dagen min med på og sitte foran en eller annen privat laptop som er fylt opp av spyware, virus og annet dritt.

 

Nordland Fylkeskommune satt det jo som krav at alle førsteklassinger på vgs skulle ha egen laptop. De betalte den selv, de kan gjøre hva de vil med den, men fortsatt er det VI som må fikse den når den før eller senere har gått til helvette.

 

Mvh

 

Irritert ikt-lærling :p

Lenke til kommentar

Stakkar. Vi har ikke adminrettigheter, men jeg tror at jeg overlever det, sånn egentlig.

Dog, er litt surt at Alex ikke ville innstallere den på den gode, gamle måten.

Så nå står jeg på kontoret hans og føler at jeg egentlig venter på noe som ikke kommer.

Jeg vil ha det innstallert for faen! >_<

Lenke til kommentar
Helt til spillingen tar overhånd og spillingen faktisk erstatter sex ;P

7830084[/snapback]

Hehe, det har jeg mareritt om hver natt.

 

Neida, går ann å kontrolere det. Selv om vi begge kanskje sitter litt for mye forran skjermen, men vi liker jo det. Kan ikke ha for mye sex eller, får gnagsår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...