Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

7829707[/snapback]

Å resette passordet kan de jo komm til å merke da...Men hvis du ikke trenger å tusle ned på it-kontoret med den for å få hjelp, så går det vel greit. Jeg hjalp en fyr til å finne adminpassordet på hans bærbare ved hjelp av en linux-oppstartsting som kopierer sam.filen. Dessverre var det samme passord som de brukte på diverse skoleopplegg, så han fikk litt for store ideer. :whistle:

Irriterer meg grusomt over folk i alle aldere som ikke gidder å lære å bruke seg en pc. Jeg er faen ikke noe oppslagsverk. :mad:

Lenke til kommentar
*snip*

7829707[/snapback]

Å resette passordet kan de jo komm til å merke da...Men hvis du ikke trenger å tusle ned på it-kontoret med den for å få hjelp, så går det vel greit. Jeg hjalp en fyr til å finne adminpassordet på hans bærbare ved hjelp av en linux-oppstartsting som kopierer sam.filen. Dessverre var det samme passord som de brukte på diverse skoleopplegg, så han fikk litt for store ideer. :whistle:

7829745[/snapback]

Neh, jeg kopierte ut sam filen manuelt via en live linux (knoppix) så redigerte jeg den og fjernet adminpassordet lokalt, jeg hadde fremdles lm-hashen fra sam fila, den cracket jeg på en online lm hash sak (rainbowtables) så putta jeg den tilbake når jeg visste hva passordet var (forresten ikke noe sikkert..) så visste jeg passordet til alle pcene på skolen...

Kunne gjort mye faenskap da men jeg ville bare ha ordentlig kontroll på min egen pc

Lenke til kommentar
Du var så neddopa, du husker ingenting.

7829787[/snapback]

Oh, ok, men da er det greit :cool:

Rainbowtables er kjekt. Jeg har nesten litt lyst tl å hente ut adminpassordet på høgskolen, sånn bare for morro skyld... Og for å installere FF eller opera på pc-ene. FirefoxPortable fungerer i og for seg greit, men jeg får jo ikke installert java-plugin.

7829788[/snapback]

Nemlig, det er derfor jeg vurderer å kjøpe en ekstern harddisk på 250 GB for å ha en rainbowtable innpå :p

Lenke til kommentar

Damn. Alex har gjort en tabbe under installasjonen, så jeg får opp fatal error.

Jeg. Skal. Drepe ham.

Har bare halvannen time igjen til studietid, tre timer spilling. :drool:

Men først må jeg ned og syte til ham. Oo

EDIT:

*fnis* Leste nettopp blåsyre og lykke i dag.

secret.png

Artig. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...