Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer, Neppe.

Jeg er sliten, og hvis ikke Alex innstallerer det spillet på pc'en min snart, så skal jeg legge ham for hat og syte til rektor, og kristin og alle. Oo

7829620[/snapback]

Hvordan er det skolepc-opplegget deres egentlig? Dere har hver deres bærbare, som dere må betale for, også får dere ikke adminrettigheter?
Lenke til kommentar

Eplefe: Daså. Jeg skjønner egentlig hvorfor de foretrekker at dere ikke har adminrettigheter. Kjenner en it-lærling på en vgs som er riiiimelig forbannet fordi veldig mye av arbeidstiden går med til å rydde opp i virus, spyware og annen drit som dumme mongoer greier å oversvømme pc-ene sine med. :roll:

 

Latterkongen: Hvis du greier å kikke to poster ovenfor ser du at jeg spurte om det. Hva du gir blaffen i derimot, det er det ingen som bryr seg om.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Vi ser typisk norsk. Det er jo kjekt.

Forresten, så klarer forresten klassen min veldig, veldig fint å få virus uten adminrettigheter.

Hvordan? Jeg ANER ikke xD

7829681[/snapback]

Virus er laget for å skaffe seg tilgang. Ciadoor greier for eksempel å deaktivere de fleste sikkerhetsprogrammer, passordbeskytte instillingene hvis mulig, og endre en haug av sikkerhetsinstillinger i windows. :( Kunne gost tenkt meg å se flere av typisk norsk-programmene, men nrk.nos nettavspiller er jo mongo, så da fungerer det dårlig...
Lenke til kommentar
Jeg kan huske at den kvelden vi var sammen, så var du veldig opprømt og gla for at du lå i armene mine, men neeida, når folk får vite om det så betyr jeg liksom ikke en dritt lengre!

7829695[/snapback]

Jamen, så ville du gjøre masse ting som jeg følte meg tvunget til å gjøre. Da ble alt så feil lzm
Lenke til kommentar
Eplefe: Daså. Jeg skjønner egentlig hvorfor de foretrekker at dere ikke har adminrettigheter. Kjenner en it-lærling på en vgs som er riiiimelig forbannet fordi veldig mye av arbeidstiden går med til å rydde opp i virus, spyware og annen drit som dumme mongoer greier å oversvømme pc-ene sine med.  :roll:

7829666[/snapback]

Jeg også, jeg var også utplassert i en kommune når jeg gikk skole og hadde praksisplass, dere aner ikke hvor irriterende det er å fiske datamaskinene til folk som absolutt ikke har peiling og ikke er villig til å lære (slik som de fleste fjortizzer)

 

Det går stort sett ut på å fjerne spyware og slikt crap, en av grunnene til at jeg vil at skolene skal slutte å bruke IE...

 

Huff og huff

 

Men jeg var alltid admin på min skolepc, er bare å resette passordet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...