lceman™ Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (ey, noen må være kverris her...) 7829584[/snapback] Jeg ville være. 7829600[/snapback] Men jeg var først Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer, Neppe. Jeg er sliten, og hvis ikke Alex innstallerer det spillet på pc'en min snart, så skal jeg legge ham for hat og syte til rektor, og kristin og alle. Oo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer, Neppe.Jeg er sliten, og hvis ikke Alex innstallerer det spillet på pc'en min snart, så skal jeg legge ham for hat og syte til rektor, og kristin og alle. Oo 7829620[/snapback] Hvordan er det skolepc-opplegget deres egentlig? Dere har hver deres bærbare, som dere må betale for, også får dere ikke adminrettigheter? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Gratulerer, Neppe. 7829620[/snapback] Haha, så teit. Må virkelig bytte nick Men takk alle sammen Var hyggelig. Vi har venta lenge nå. Termin var 22. Januar. Endret 30. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Haha . . xD Vi betaler ingenting for pc'en, vi betaler for skolen. (privatskole) også får vi pc'en med adminrettigheter på slutten av tredje året. Vi har en IT-ansvarlig so mer sånn ca. ganske lat. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Haha . . xDVi betaler ingenting for pc'en, vi betaler for skolen. (privatskole) også får vi pc'en med adminrettigheter på slutten av tredje året. Vi har en IT-ansvarlig so mer sånn ca. ganske lat. 7829643[/snapback] Næh..... Hørte du det? Det var lyden av vi gir blaffen! - Profft sitat XD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Eplefe: Daså. Jeg skjønner egentlig hvorfor de foretrekker at dere ikke har adminrettigheter. Kjenner en it-lærling på en vgs som er riiiimelig forbannet fordi veldig mye av arbeidstiden går med til å rydde opp i virus, spyware og annen drit som dumme mongoer greier å oversvømme pc-ene sine med. Latterkongen: Hvis du greier å kikke to poster ovenfor ser du at jeg spurte om det. Hva du gir blaffen i derimot, det er det ingen som bryr seg om. Endret 30. januar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Næh..... Hørte du det? Det var lyden av vi gir blaffen! - Profft sitat XD 7829657[/snapback] Nivået av interessant innhold i en post varierer utifra hvem som poster det. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg posta i RPP igår.. vis noen lurte Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg posta i RPP igår.. vis noen lurte 7829673[/snapback] SÅ JÆVLA FORBANNA CARE. FY FAEN ASS! Ja, tulla. Osv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Vi ser typisk norsk. Det er jo kjekt. Forresten, så klarer forresten klassen min veldig, veldig fint å få virus uten adminrettigheter. Hvordan? Jeg ANER ikke xD Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg posta i RPP igår.. vis noen lurte 7829673[/snapback] SÅ JÆVLA FORBANNA CARE. FY FAEN ASS! Ja, tulla. Osv 7829679[/snapback] Du er så jævla forelska i meg at du klarer så vidt å holde beina samla når jeg kommer inn i SO Endret 30. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Du er så jævla forelska i meg at du klarer så vidt å holde beina samla med en gang jeg kommer i SO 7829682[/snapback] Ja. Siden du har vært på hele Norge så, utenom Julie. Da må du jo være forbildet mitt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ja. Siden du har vært på hele Norge så, utenom Julie. Da må du jo være forbildet mitt. 7829689[/snapback] Jeg kan huske at den kvelden vi var sammen, så var du veldig opprømt og gla for at du lå i armene mine, men neeida, når folk får vite om det så betyr jeg liksom ikke en dritt lengre! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Vi ser typisk norsk. Det er jo kjekt.Forresten, så klarer forresten klassen min veldig, veldig fint å få virus uten adminrettigheter. Hvordan? Jeg ANER ikke xD 7829681[/snapback] Virus er laget for å skaffe seg tilgang. Ciadoor greier for eksempel å deaktivere de fleste sikkerhetsprogrammer, passordbeskytte instillingene hvis mulig, og endre en haug av sikkerhetsinstillinger i windows. Kunne gost tenkt meg å se flere av typisk norsk-programmene, men nrk.nos nettavspiller er jo mongo, så da fungerer det dårlig... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg kan huske at den kvelden vi var sammen, så var du veldig opprømt og gla for at du lå i armene mine, men neeida, når folk får vite om det så betyr jeg liksom ikke en dritt lengre! 7829695[/snapback] Jamen, så ville du gjøre masse ting som jeg følte meg tvunget til å gjøre. Da ble alt så feil lzm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Eplefe: Daså. Jeg skjønner egentlig hvorfor de foretrekker at dere ikke har adminrettigheter. Kjenner en it-lærling på en vgs som er riiiimelig forbannet fordi veldig mye av arbeidstiden går med til å rydde opp i virus, spyware og annen drit som dumme mongoer greier å oversvømme pc-ene sine med. 7829666[/snapback] Jeg også, jeg var også utplassert i en kommune når jeg gikk skole og hadde praksisplass, dere aner ikke hvor irriterende det er å fiske datamaskinene til folk som absolutt ikke har peiling og ikke er villig til å lære (slik som de fleste fjortizzer) Det går stort sett ut på å fjerne spyware og slikt crap, en av grunnene til at jeg vil at skolene skal slutte å bruke IE... Huff og huff Men jeg var alltid admin på min skolepc, er bare å resette passordet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg kjeder meg, egentlig. Har sett hele DVD-en. Bajs. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jamen, så ville du gjøre masse ting som jeg følte meg tvunget til å gjøre. Da ble alt så feil lzm 7829705[/snapback] Så det hjalp ikke ar jeg putta rippere i drinken din? Damn... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Så det hjalp ikke ar jeg putta rippere i drinken din? Damn... 7829716[/snapback] Jo. Men avføringsmiddelet i din hjalp bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg