Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos :)

7828501[/snapback]

Kan kanskje hende at publikumet har blitt en del eldre og at det skal mere for å glede seg desto eldre man blir..

7828588[/snapback]

Kanskje, men Guitar Hero og oppfølgeren er de to beste spillene noensinne, og selv har jeg spilt gjennom det meste som kom på NES/SNES/N64.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos :)
Kan kanskje hende at publikumet har blitt en del eldre og at det skal mere for å glede seg desto eldre man blir..

Joda, du har kanskje et poeng det. Ta Wii for et eksempel. jeg må si det er mye morro å svinge rundt på kontrollene nåe jeg spiller, men etter min mening blir det på en måte 2 forksjellige måter å oppleve spilleopplevelsen.

Lenke til kommentar
Kan kanskje være fordi at de ikke har vokst opp med den type underholdningen og finner det gledelig nå? :p

7828618[/snapback]

 

Tror det er måten man spiller på. Har aldri fått de til å prøve noe med tradisjonell kontroll.

 

Bortsett fra at pappa var ganske rå på Downhill på Nagano-spillet på N64.

Lenke til kommentar

Husker før når vi spilte Super Nintendo. Vi hadde lånt en slags Bazooka av søskenbarnet mitt som ble brukt til noen spill. Husker moren min satt med den på skuldra og så gjennom siktet på den og spilte et slags tetris spill. Nå som jeg tenker over det må det ha sett ganske så komisk ut :wee:

 

God natt Frichasse :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...