Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos 7828501[/snapback] Kan kanskje hende at publikumet har blitt en del eldre og at det skal mere for å glede seg desto eldre man blir.. 7828588[/snapback] Kanskje, men Guitar Hero og oppfølgeren er de to beste spillene noensinne, og selv har jeg spilt gjennom det meste som kom på NES/SNES/N64. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Wii klarte å glede min far på 53 og min mor på 48. 7828601[/snapback] Kan kanskje være fordi at de ikke har vokst opp med den type underholdningen og finner det gledelig nå? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos Kan kanskje hende at publikumet har blitt en del eldre og at det skal mere for å glede seg desto eldre man blir.. Joda, du har kanskje et poeng det. Ta Wii for et eksempel. jeg må si det er mye morro å svinge rundt på kontrollene nåe jeg spiller, men etter min mening blir det på en måte 2 forksjellige måter å oppleve spilleopplevelsen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg satt å owna alle med Mario kart 64, spilte n64 med noen kompiser for en stund siden, eide alle grundig, så lett det var å sladde gjennom hele baner når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Kan kanskje være fordi at de ikke har vokst opp med den type underholdningen og finner det gledelig nå? 7828618[/snapback] Tror det er måten man spiller på. Har aldri fått de til å prøve noe med tradisjonell kontroll. Bortsett fra at pappa var ganske rå på Downhill på Nagano-spillet på N64. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 hadde pokèmon blå til gameboy colour som jeg festa til N64en med en sånn dings. Det var gøy :!: Hehe ja. Pokemon til Gameboy. Det var tider det også. Alle satt med en gameboy og spillte og koste seg. Pokemon Stadium! Nei takk du Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Nå som vi snakker om eldre som spiller spill, så kan jeg vel nevne at faren min spilte Silent Hill (1) på PS1, da var jeg ikke gamle gutten nei Hold på å pisse i buksa en gang når han var på en av de siste bossene :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Tror jeg skal se en episode Nytt på Nytt, så legge meg. God natt, allesammen! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Husker før når vi spilte Super Nintendo. Vi hadde lånt en slags Bazooka av søskenbarnet mitt som ble brukt til noen spill. Husker moren min satt med den på skuldra og så gjennom siktet på den og spilte et slags tetris spill. Nå som jeg tenker over det må det ha sett ganske så komisk ut God natt Frichasse Endret 29. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Husker før når vi spilte Super Nintendo. Vi hadde lånt en slags Bazooka av søskenbarnet mitt som ble brukt til noen spill. Husker moren min satt med den på skuldra og så gjennom siktet på den og spilte et slags tetris spill. Nå som jeg tenker over det må det ha sett ganske så komisk ut God natt Frichasse 7828664[/snapback] Aaaaaaaw Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 *bilde*Aaaaaaaw Bingo. Savner den litt faktisk. Husket at jeg hadde kjøpt et robot spill til SNES'en. Der skulle du skyte ned andre roboter. Det var kos. Alltid morsomt når du greier å komme deg videre når ting er så utrolig vansklig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på om jeg skal lage en fan side dedikert til bob saget. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg spillte snes hos naboen når jeg var liten. har mange gode minner om den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på om jeg skal lage en fan side dedikert til bob saget. 7828702[/snapback] Tre ord: SØK HJELP NÅ! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på om jeg skal lage en fan side dedikert til bob saget. Hvorfor i all verden skal du gjøre det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Wow, jeg har hatt 60 unike ip-adresser innom på siden min i dag og bare 7 har kommentert. Flott! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Aaaaaaaw 7828675[/snapback] Så søtt Skymarshall, skal du spille Dogs of war i kveld også? Forever Gamer Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som vet hvorfor jeg har så immari vondt i øynene? Kan nenve at jeg er forkjølet... Hvem i huleste er Bob Saget? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Wow, jeg har hatt 60 unike ip-adresser innom på siden min i dag og bare 7 har kommentert. Flott! 7828714[/snapback] Folk gidder aldri kommentere. Folk suger. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Folk gidder aldri kommentere. Folk suger. 7828730[/snapback] Ikke alle har noe å si heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg