Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, husker når jeg fikk, og var, på besøk hos venner. Tok med håndkontrollen og spillte Goldeneye. :love:
Sånn er det faktisk når jeg skal til venner nå, også.

'Tar du med deg en xbox-kontroll?'. Fnis. :)

 

Legg forresten merke til at det er meget god kvalitet over innleggene, denne kalde mandagskvelden.

Lenke til kommentar
Sånn er det faktisk når jeg skal til venner nå, også.

Tar du med deg en xbox-kontroll?'. Fnis. :)

 

Legg forresten merke til at det er meget god kvalitet over innleggene, denne kalde mandagskvelden.

7828423[/snapback]

 

Jeg er den eneste som har Wii som jeg kjenner, så det er ikke så lett nå. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg er den eneste som har Wii som jeg kjenner, så det er ikke så lett nå. :wee:

Men de nyeste konsollene har ikke den samme multiplayer følelsen som før. De har ikke de gode klassikerene, og de har heller ikke greid å lagd noen nye.

 

Triste greier egentlig, men så lenge noen har de gode gamle konsollene så er verden reddet

Lenke til kommentar
Jeg er den eneste som har Wii som jeg kjenner, så det er ikke så lett nå. :wee:
Litt kult det også da. Å være den eneste som har den konsollen, mener jeg. :) Du er Nintendo-fan?

7828454[/snapback]

 

Er blitt ganske "populær" ja. :wee:

 

Nintendo-fan, ja. Brødrene mine er en del år eldre enn meg, så jeg er vokst opp med NES og SNES, før jeg kjøpte min egen N64.

 

Jeg er den eneste som har Wii som jeg kjenner, så det er ikke så lett nå. :wee:

Men de nyeste konsollene har ikke den samme multiplayer følelsen som før. De har ikke de gode klassikerene, og de har heller ikke greid å lagd noen nye.

 

Triste greier egentlig, men så lenge noen har de gode gamle konsollene så er verden reddet

7828457[/snapback]

 

Lite som slår multiplayer-gleden på N64 ihvertfall, men Wii er ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Det er for mye snakk om Veronica! Er det ingen som vil preka med meg!?  :cry:
Er du fra Haljden? Der de har bilar og båtar?
Er blitt ganske "populær" ja. :wee:

 

Nintendo-fan, ja. Brødrene mine er en del år eldre enn meg, så jeg er vokst opp med NES og SNES, før jeg kjøpte min egen N64.

Kos. :) Husker bare jeg lånte Nintendoen til fetteren min, som resulterte i at jeg fikk den.
Lenke til kommentar
Lite som slår multiplayer-gleden på N64 ihvertfall, men Wii er ikke langt unna.

Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg skuffer deg, men wii er ikke i nærheten. Vi blir mer avansert multiplayer opplevelse. Før i tiden med de gode klassikerene var det bare å ta kontrollen i hendern og spille hele dagen. Så lettvindt og så kos :)

7828501[/snapback]

 

Jeg har spillt multiplayer på Wii i hauger av timer i strekk. Og det er gøy det. Men, det er min mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...