Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg supporter så supporter jo alle som sier "[Matnavn] er digg/godt :wee: " Så ikke kom å si at jeg supporter!
Du skrev "Noen som har prøvd slike sugerør?". Du skrev ikke at det var godt eller noe slikt. Du spurte om noe. Og slik du klager på meg, så virker det som om det ikke er lov.
Lenke til kommentar
Hvis jeg supporter så supporter jo alle som sier "[Matnavn] er digg/godt :wee: " Så ikke kom å si at jeg supporter!
Du skrev "Noen som har prøvd slike sugerør?". Du skrev ikke at det var godt eller noe slikt. Du spurte om noe. Og slik du klager på meg, så virker det som om det ikke er lov.

7825230[/snapback]

Det var jo du som begynte!

Lenke til kommentar
Jassåja. Jeg får ikke oppmerksomhet.

 

Ergo har du akkurat motsagt ditt eget argument for fordømmelse av noen.

7825247[/snapback]

Så spørs det hvor seriøst du tok kommentaren min her da med all den fine bruken av smileys ;)

7825283[/snapback]

 

Oioi, sarkasmen stikker meg virkelig hjerterota her. :wee:

Lenke til kommentar
Woho, Windows Vista Premium Edition har ankommet butikken!

 

:wee:

7824903[/snapback]

Bare jeg som ikke klarer å forstå hypet rundt Vista?

7824947[/snapback]

 

 

hvor mye koster vista er det lurt og kjøpe det? blir dyrt hvis du skal ha et bra skjermkort til 4000 og vista til det samme

7824958[/snapback]

 

jeg HATER Vista kun pga en ting: Microsoft's kompatibilitet. Hver gang det kommer noe nytt fra dem, må du oppgradere PCen til rundt 4000kr ++. Jeg er rett og slett møkk lei. Til og med XP har bedre driver støtte.

 

Jeg fikk Vista gjennom høyskolen, Buisness edition. Installerte, alt var greit. Det tok dog en god stund før jeg fikk respons fra jeg klikka på meny, knapper etc etc. Litt lagg var det. Men det som irriterte vettet av meg var at nVidia/3Com ikke gadd å gi nettverkskorta mine støtte for Vista. Dermed, ingen drivere. Ingen drivere = 0 nettverk. Så, ja, jeg ga opp Vista. Elsker XPen min som den er. Funker mye bedre.

Lenke til kommentar
Det var jo du som begynte!
Eller du? Det var du som startet med å skrive "Slutt å support du". Hadde ikke du skrevet det, hadde ikke jeg skrevet noe tilbake.
jeg HATER Vista kun pga en ting: Microsoft's kompatibilitet. Hver gang det kommer noe nytt fra dem, må du oppgradere PCen til rundt 4000kr ++. Jeg er rett og slett møkk lei. Til og med XP har bedre driver støtte.
Jeg er så enig. Vista er så utrolig hypet, det skulle ikke vært lov. Jeg klarer meg helt fint med XP jeg, hva er galt med det?

Hva er det Vista har som XP ikke har? Gjennomsiktige, glorete detaljer som facker opp alt? Nei takk. Stygge farger og de mest harrye menyene noen sinne, djeez.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...