Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) I dag trynte en idiot med meg på sykkel, jeg fløy falt og rikosjerte med hodet først... Det endte opp med fire sting over øyet, en plaster som får meg til å se ut som en fyllik. Det ene øyet er halvåpent og det andre åpnet... Jaja, og det tok 2 timer hos legen, først faslegen som ikke er ledig så 15 min kjøring til Ski, akutten viser seg for å være lukket. Går til kirugen, sendes tilbake hos legen i ås. Venter en time føre jeg får behandling. Møkka leger.... Og det ene stinget ble sydd uten bedøvelse. Ikke så vondt, men vondt for det... Endret 30. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ai, det høres ikke noe særlig ut SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) *smerte* 7393785[/snapback] Ouch! Kom på skolen i morgen. BTW: hvordan gikk det med sykkelen? Den er ny, så jeg ikke virker som en usympatisk kødd. Endret 30. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ai, det høres ikke noe særlig ut SasaB 7393827[/snapback] Nei det gjør ikke det. På tide å bruke hjelm! Tor: Jeg kommer, jeg kommer! Men hvis du gjør narr av meg, så får du det ufint... Sykkelen tålte det! Litt ripper på bjella(ringeklokken), men ellers fin! Overaskende nok hoppa kjedet av men satte det på plass og tusla videre! Sykkelen klarte seg meget godt i forhold til meg... Endret 30. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) endelig kan jeg la hjernen min vandre fritt.. 16timer arbeid på et døgn med et bilde rett før innlevering er ikke noe særlig smart Endret 30. november 2006 av Fox Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Og SasaB er bare enda et offer for den norske geniale legeordningen. Det trengs å gjøre en reform av legevaktordningen i norge.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Nei det gjør ikke det. På tide å bruke hjelm! Tor: Jeg kommer, jeg kommer! Men hvis du gjør narr av meg, så får du det ufint... 7393834[/snapback] Yeah, right... Og sykkelen? Og ikke minst, hvordan gikk det med idioten? Dårlig dag med quotinga... Endret 30. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Idioten hadde flaks. Litt blod her og der, men mindre enn meg og øyet mitt. Hadde jeg kunnet, ville jeg drept kødden. Kan han ikke svinge... Var meg eller veggen eller ham. Valgte ham, veggen ville vært verre... Fox: Ja saksøking, noen kan jo dø! Mannen ble truffet av en kule i hodet! Hjelp ham! -Sender dere videre Endret 30. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Idioten hadde flaks. Litt blod her og der, men mindre enn meg og øyet mitt. Hadde jeg kunnet, ville jeg drept kødden. Kan han ikke svinge... Var meg eller veggen eller ham. Valgte ham, veggen ville vært verre... 7393881[/snapback] Det er jo litt din feil også, det var jo du som valgte og sitte på med idioten. Ditt valg, du tar konsekvensene... Endret 30. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) *snip* 7393890[/snapback] Det var i en tunnel. 5 meter unna svingte jeg unna veggen, og han svingte samme vei. Han så jo meg! Hvor dum kan man bli.... Brude vært førerkort på sykkel... Neste gang les... Endret 30. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er jo litt din feil også, det var jo du som valgte og sitte på med idioten. Ditt valg, du tar konsekvensene... 7393890[/snapback] Skjønner faktisk hvorfor du tror at han satt på med noen, men han krasja med en fyr. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 I dag trynte en idiot med meg på sykkel, jeg fløy falt og rikosjerte med hodet først... Det endte opp med fire sting over øyet, en plaster som får meg til å se ut som en fyllik. Det ene øyet er halvåpent og det andre åpnet... Jaja, og det tok 2 timer hos legen, først faslegen som ikke er ledig så 15 min kjøring til Ski, akutten viser seg for å være lukket. Går til kirugen, sendes tilbake hos legen i ås. Venter en time føre jeg får behandling. Møkka leger.... Og det ene stinget ble sydd uten bedøvelse. Ikke så vondt, men vondt for det... 7393785[/snapback] sykler du mye? Er du skikkelig skadet, slik at du ikke kan sykle på en viss tid? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Idioten *snip* 7393890[/snapback] Det var i en tunnel. 5 meter unna svingte jeg unna veggen, og han svingte samme vei. Han så jo meg! Hvor dum kan man bli.... Brude vært førerkort på sykkel... 7393901[/snapback] Du skrev han trynte med deg på sykkel, så jeg trodde du satt på med han... Beklager! Du ga han vel en real omgang?? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) tee_c: Sykkelsesongen er slutt for min del. Er ute i en uke, og får ikke lov til å trene noe i det hele tatt. Er jo halvblind... Selvin:Les mer... Jeg blødde jo og så ingenting... Det kommer tårer konstant nå... Får ta en paracet mot smerten... Endret 30. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kommer tårer konstant nå... Får ta en paracet mot smerten... 7393928[/snapback] Wow, du hissser meg skikkelig opp! [/sarcasm] så ingen skal få noen freaky tanker. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gjorde nesten det samme som deg idag sasab. Lurer på om jeg skal ta en tur ned til fyren, å gi han ett par velvalgte ord. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Og SasaB er bare enda et offer for den norske geniale legeordningen.Det trengs å gjøre en reform av legevaktordningen i norge.. 7393853[/snapback] Fastlegereformen v2 - Den Store Avviklingen Mitt siste møte med det offentlige helsevesen: meg: Hei, jeg lurt på om jeg kunne få en legetime nek på legesentereret: Hva heter fastlegen din? meg: Jeg har ikke fastlege i denne kommunen npl: Da må du bestille time der. meg: Det er 15 mil unna! Det må da være mulig å få en legetime? npl: Du kan ringe legevakten, men bare hvis det er akutt nødhjelp meg: Jeg vil gjerne ha en time før det blir akutt. npl: Det får du ikke på legevakten. Og her får du ikke time før du bytter til en av våre leger som fastlege. meg: Hvordan gjør jeg det? npl: Da sender du inn et søknadsskjema til helse-(ettellerannet) og så vil de behandle den. meg: Hvor lang tid tar det? npl: En drøy måned. meg: Da har det antakeligvis blitt akutt… npl: Men da kan du jo ringe legevakten! meg: Er det Volvat i nærheten. npl: Ja. Meg: Takk. For første gang i løpet av samtalen var du til hjelp. *klikk* Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Selvin:Les mer... Jeg blødde jo og så ingenting... Det kommer tårer konstant nå... Får ta en paracet mot smerten... 7393928[/snapback] Det var litt ironisk ment, men beklager... Du har rett og slett slått deg skikkelig! Men du har vel lov og anmelde det?? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gjorde nesten det samme som deg idag sasab. Lurer på om jeg skal ta en tur ned til fyren, å gi han ett par velvalgte ord. 7394003[/snapback] Forumet samler seg rundt dere og roper: "Fight! Fight! Fight!" Du vet hva du må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg