Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde en diskusjon i klasserommet her i stad, og ble enige om at hvis vi ikke hadde hatt første verdenskrig, ville vi aldri fått Blackadder Goes Forth, og det ville vært synd.

MAO var WW1 en god ting.

7823232[/snapback]

Tihi. Nudge nudge. Aldri så godt at det ikke er godt for noe!
Lenke til kommentar

Amputasjon er løsningen!  :thumbup:

(jepp, jeg promoterer amputasjon i dag)

7823350[/snapback]

Amputasjon er ikke svaret! Finn Gud, han hjelper deg gjennom de tøffeste perioder i livet ditt!

7823355[/snapback]

 

Makan til tull, Gud har blitt amputert han også skal jeg si deg.

Og om noen lurer på hvordan vi kan amputere en hel kropp, så er det bare å tenke tilbake på utvalgte scener i Fargo og Rumble in the Bronx, hvor de meget tydelig anvender en fliskutter i forbindelse med amputasjon av hele kropper.

 

Edit: Gud vs Amputasjon 0-1

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Makan til tull, Gud har blitt amputert han også skal jeg si deg.

Og om noen lurer på hvordan vi kan amputere en hel kropp, så er det bare å tenke tilbake på utvalgte scener i Fargo og Rumble in the Bronzx, hvor de meget tydelig anvender en fliskutter i forbindelse med amputasjon av hele kropper.

7823362[/snapback]

 

Amputasjon er bare en midlertidig løsning, mens Gud varer for alltid!!

 

Edit: Gud vs Amputasjon 1-1

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Amputasjon er den eneste løsningen for gutter som synder ved å spille sæden sin. (aka runker)

 

Gud vs Amputasjon: 1-2

7823383[/snapback]

 

apapap! Jenter har ingenting å si i denne samtalen, der e skal være på kjøkkenet å lage mat å passe på ungene, så shh!

 

 

@Iceman, Men vis du allikavel snakker om gud på den måten som du gjør så tror du på gud i og med at du har hørt guds ord tale til deg, og at du til og med følger guds ord, da er du en sann kristen min venn :)

 

Så kanskje amputasjon er ditt kall ,en kallet kommer fra gud, som du har sagt lever og har talt til deg! HALLELUJAH! Gud lever i denne gutten!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
@Iceman, Men vis du allikavel snakker om gud på den måten som du gjør så tror du på gud i og med at du har hørt guds ord tale til deg, og at du til og med følger guds ord, da er du en sann kristen min venn :)

7823394[/snapback]

 

Tror på Gud?

Jeg har jo kappa av armen til karen jo, selvfølgelig tror jeg på'n :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...