K.. Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Ser du at jeg fortsatt husker brukernavnet du hadde da vi møttes første gang? Det er en ulvemann som sniker seg rundt der nede uten å tørre å skrive noe også. 7823199[/snapback] Du er så søt når du rødmer. Er det krig her nå og? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 10hi Ingen krig som jeg vet om. Vi hadde en diskusjon i klasserommet her i stad, og ble enige om at hvis vi ikke hadde hatt første verdenskrig, ville vi aldri fått Blackadder Goes Forth, og det ville vært synd. MAO var WW1 en god ting. 1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Her er diskusjonen på HØYT nivå ser jeg.. "Hvis ikke du skjønner det har du cerebral parese" "Da har du Downs syndrom"..jajjaaa.. 7823205[/snapback] - Pass deg, ellers tisser jeg på tannbørsten din! - Da spytter jeg på tissen din! 1 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Vi hadde en diskusjon i klasserommet her i stad, og ble enige om at hvis vi ikke hadde hatt første verdenskrig, ville vi aldri fått Blackadder Goes Forth, og det ville vært synd.MAO var WW1 en god ting. 7823232[/snapback] Tihi. Nudge nudge. Aldri så godt at det ikke er godt for noe! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på om Neppe ble fornøyd med det litt "naughty" bildet jeg sendte han istad Det tror jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på om Neppe ble fornøyd med det litt "naughty" bildet jeg sendte han istad 7823298[/snapback] Så klart. Var på doen isted å kjørte full guffe på litt "Sanetery Bags" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Skulle ikk det bare mangle da, at alle plager hverandre? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Er det ikke det vi har denne tråden til? ---------- Endelig ferdig med dagens vasking og rydding. Runde to i mårra Nå ser det faen meg bra ut her! Er så sliten at jeg sitter å skjelver. kroppen min er teit. Endret 29. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Så klart. Var på doen isted å kjørte full guffe på litt "Sanetery Bags" 7823311[/snapback] Jeg er skikkelig hawt! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Er så sliten at jeg sitter å skjelver. kroppen min er teit. 7823344[/snapback] Amputasjon er løsningen! (jepp, jeg promoterer amputasjon i dag) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Amputasjon er løsningen! (jepp, jeg promoterer amputasjon i dag) 7823350[/snapback] Amputasjon er ikke svaret! Finn Gud, han hjelper deg gjennom de tøffeste perioder i livet ditt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Tror Gud bare hadde føkka meg opp mer, og jeg må ha armene mine, ellers kan jeg ikke sitte her og spamme. Men jeg kan heller ikke rydde og vaske. Hmm. Kanskje amputasjon er svaret? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Amputasjon er løsningen! (jepp, jeg promoterer amputasjon i dag) 7823350[/snapback] Amputasjon er ikke svaret! Finn Gud, han hjelper deg gjennom de tøffeste perioder i livet ditt! 7823355[/snapback] Makan til tull, Gud har blitt amputert han også skal jeg si deg. Og om noen lurer på hvordan vi kan amputere en hel kropp, så er det bare å tenke tilbake på utvalgte scener i Fargo og Rumble in the Bronx, hvor de meget tydelig anvender en fliskutter i forbindelse med amputasjon av hele kropper. Edit: Gud vs Amputasjon 0-1 Endret 29. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Makan til tull, Gud har blitt amputert han også skal jeg si deg.Og om noen lurer på hvordan vi kan amputere en hel kropp, så er det bare å tenke tilbake på utvalgte scener i Fargo og Rumble in the Bronzx, hvor de meget tydelig anvender en fliskutter i forbindelse med amputasjon av hele kropper. 7823362[/snapback] Amputasjon er bare en midlertidig løsning, mens Gud varer for alltid!! Edit: Gud vs Amputasjon 1-1 Endret 29. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Amputasjon er den eneste løsningen for gutter som synder ved å spille sæden sin. (aka runker) Gud vs Amputasjon: 1-2 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Var da fælt så religiøs du skulle være i dag da P. Du må da forstå at jeg allerede har amputert Gud, og det med stor suksess, Gud har bedt meg om å vandre ut i verden og forkynne om amputasjonens brutale, dog legende virkning. Det er Guds vilje, la det skje, halleluja, amen, ikke sant? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Amputasjon er den eneste løsningen for gutter som synder ved å spille sæden sin. (aka runker) Gud vs Amputasjon: 1-2 7823383[/snapback] apapap! Jenter har ingenting å si i denne samtalen, der e skal være på kjøkkenet å lage mat å passe på ungene, så shh! @Iceman, Men vis du allikavel snakker om gud på den måten som du gjør så tror du på gud i og med at du har hørt guds ord tale til deg, og at du til og med følger guds ord, da er du en sann kristen min venn Så kanskje amputasjon er ditt kall ,en kallet kommer fra gud, som du har sagt lever og har talt til deg! HALLELUJAH! Gud lever i denne gutten! Endret 29. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Ikke jenter som meg ^^ Jenter som meg skal være ute for å pule, drikke og ha det gøy ^^ Fordi vi er ikke gravide.. *puste lettet ut etter en måneds frykt omtrent* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 apapap! Jenter har ingenting å si i denne samtalen, der e skal være på kjøkkenet å lage mat å passe på ungene, så shh! 7823394[/snapback] Verken jeg eller eplefe har unger. chicks - store p 1 -0 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 @Iceman, Men vis du allikavel snakker om gud på den måten som du gjør så tror du på gud i og med at du har hørt guds ord tale til deg, og at du til og med følger guds ord, da er du en sann kristen min venn 7823394[/snapback] Tror på Gud? Jeg har jo kappa av armen til karen jo, selvfølgelig tror jeg på'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg