Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHAHA!

 

En i parallellklassen min klarte å grave ned en 3.5tonns gravemaskin nede på feltet! :!:

 

Hele klassen sitter her og baksnakker han. :D Han har gravd ned beltene så han kommer ingen vei. :D

7822973[/snapback]

 

Jeg husker når vi var på sånn opplæringsfelt, der elever kunne kjøre sånne maskiner.. jeg husker jeg stakk av men en traktor som jeg sladda rundt med (fakta) Drit gøy :D

 

Spant svære huller med den å, da ble ikke læreren så glade, satt meg fast å greier... good times

 

€dit; heldigvis skriver ikke jeg så mye feil

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Nei, da hadde jo du vært rimelig ute å kjøre.

7823086[/snapback]

Jepp. Det skal jeg ikke nekte for eller. Feil har jeg gjort.

 

Men jeg er tydligvis ikke aleine. Å siden du er så flink til å bruke masse tid på å oppføre deg som en stor feil for verden, så kan jo ikke jeg ha dårlig samvittighet for mine.

Lenke til kommentar
Nei, da hadde jo du vært rimelig ute å kjøre.

7823086[/snapback]

Jepp. Det skal jeg ikke nekte for eller. Feil har jeg gjort.

 

Men jeg er tydligvis ikke aleine. Å siden du er så flink til å bruke masse tid på å oppføre deg som en stor feil for verden, så kan jo ikke jeg ha dårlig samvittighet for mine.

7823118[/snapback]

Hahaha, hva er det du prøver å si?

Lenke til kommentar
Jeg husker når vi var på sånn opplæringsfelt, der elever kunne kjøre sånne maskiner.. jeg husker jeg stakk av men en traktor som jeg sladda rundt med (fakta) Drit gøy :D

 

Spant svære huller med den å, da ble ikke læreren så glade, satt meg fast å greier... good times

 

€dit; heldigvis skriver ikke jeg så mye feil

7823014[/snapback]

:!:

Her har folk spinnet med så og si alt som finnes av kjøretøyer. :D

Jeg har selv "kost" meg med dumperen forrige uke. he he.

 

Hele klassen sitter her og baksnakker han

7822973[/snapback]

Så utrolig fint gjort :)

7823018[/snapback]

Ja. :)

 

Skulle jo bare mangle, han gjorde jo en feil, så de er jo mye bedre enn han. :wee:

7823054[/snapback]

Selvsagt. :p

 

En annen kom ned og kjørte gravemaskinen ut. Gjort på 1-2-3.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...