Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Yes it does. The voices in my head says it does. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Gikk inn på Spar og Joker sine hjemmesider. www.joker.no og www.spar.no og fant jo ut at sidene er ganske like, når jeg skulle spøre min lærer om han visste noe om forholdet mellom dem to, sa jeg: "Vet du noe om forholdet Spaker og Jor?" Kom helt uforberedt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Yes it does. The voices in my head says it does. 7822307[/snapback] The voices in your head are stupid, and they're hurting my feelings Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Tull, slutt å sutre og hent øksa nå, så skal jeg hjelpe deg. 7822137[/snapback] Jeg er jammen meg glad jeg ikke har en hodepine. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 God morgen, folkens. Begynt å bli lyst ute gitt. \o/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Porsgrunn VGS stengt pga kulde. Hvor rått er ikke det? Også rett før fransken og da, faens nice 7822234[/snapback] wtf kyllinger? hvor kaldt er det der da ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Har faen meg brukt nesten to timer på å rydde gjesterommet på 5 m2. Der var det mye dritt :!: Nå må jeg rydde soverommet som kommer til å bli et helvete. Har ikke noe sted å legge tingene mine så det ser ryddig ut, og søpla er full. Håper ikke huseier blir sint hvis det klikker for meg og jeg bærer alt ut og heller bensin over. Da får jeg måkt samtidig for all snøen smelter. *hmm* Tror det faktisk er en god ide jeg Får håpe SOAD klarer å holde meg med selvskap så jeg ikke dør av kjedsomhet eller utmattelse. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Dette er en trist dag for menneskeheten. Skal snart kjøre den forrige bilen min på dynga. menneskeheten = meg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 God morgen, folkens. Begynt å bli lyst ute gitt. \o/ 7822381[/snapback] Her har det vært lyst lenge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Astrid, jeg er vrak i dag. Aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. Oo Er overemosjonell og konstant på gråten. Tror det meste kunne fikset seg om jeg fikk i meg litt mat, men jeg er blakk :/ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Astrid, jeg er vrak i dag.Aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. Oo Er overemosjonell og konstant på gråten. Tror det meste kunne fikset seg om jeg fikk i meg litt mat, men jeg er blakk :/ 7822533[/snapback] Endret 29. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg kjeder meg. Det er snø ute. Massevis. Og lyst. Og jeg må ut og gå. Hadde vært bedre når det er mørkt. Jeg liker bedre å gå i mørket. Bedre å være ute da. Men neida. Jeg må ut nå. På apoteket. Hente medisin til mamma. Teita >< Gidd å være konstant sjuk og la alt gå ut over meg... *si masse stygge ting i stillheten og eteren* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg er hjemme, men jeg vil være på skolen. Tenk på alt jeg går glipp av. All den kunnskapen. Mandlene mine er som to svære epler, tar jeg hodet opp ser man dem stikke skikkelig ut fra sidene Det er litt creepy... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Eplefe: Dra hjem fra skolen. Når du kommer hjem, ta deg en lang dusj/bad og ring en god venn. Så snakker du i noen timer, mens du spiser opp alt godteriet som finnes i huset. evt. Bit det i deg og legg deg når du kommer hjem fra skolen. Sats på at dagen i mårra blir bedre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Fikk det bildet nå P. Hva faen ? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Fikk det bildet nå P. Hva faen ? 7822628[/snapback] You like yes? Endret 29. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som bryr seg?!?! Er dere klar over at jeg ikke greier å svelge mitt eget spytt en gang! Det hamrer som svarte faen i hodet, og mandlene er GIGANTISKE! Jeg kjenner også en svak smerte i ørene. *dø* Jeg vil ikke være sjuk til onsdag Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som bryr seg?!?! Er dere klar over at jeg ikke greier å svelge mitt eget spytt en gang! Det hamrer som svarte faen i hodet, og mandlene er GIGANTISKE! Jeg kjenner også en svak smerte i ørene. *dø* Jeg vil ikke være sjuk til onsdag 7822666[/snapback] Vis du ikke kalrer å svelge så skjønner jeg godt at det er ingen gutter som bryr seg.. ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Helvete, gikk amok i filmkassa på Rimi, Airplane 2 og Die hard i New York. Jaja, bare å begynne med Airplane 2 da Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Helvete, gikk amok i filmkassa på Rimi, Airplane 2 og Die hard i New York. Jaja, bare å begynne med Airplane 2 da 7822693[/snapback] Det gjorde jeg og forrige uke: -Four Brothers -The Green Mile -Jerry Maguire -Den sjette sansen -Collateral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg