Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk inn på Spar og Joker sine hjemmesider.

 

www.joker.no og www.spar.no

 

og fant jo ut at sidene er ganske like, når jeg skulle spøre min lærer om han visste noe om forholdet mellom dem to, sa jeg:

"Vet du noe om forholdet Spaker og Jor?"

 

Kom helt uforberedt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har faen meg brukt nesten to timer på å rydde gjesterommet på 5 m2. Der var det mye dritt :!: Nå må jeg rydde soverommet som kommer til å bli et helvete. Har ikke noe sted å legge tingene mine så det ser ryddig ut, og søpla er full. Håper ikke huseier blir sint hvis det klikker for meg og jeg bærer alt ut og heller bensin over. Da får jeg måkt samtidig for all snøen smelter. *hmm* Tror det faktisk er en god ide jeg :)

 

Får håpe SOAD klarer å holde meg med selvskap så jeg ikke dør av kjedsomhet eller utmattelse.

Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg.

Det er snø ute.

Massevis.

Og lyst.

 

Og jeg må ut og gå.

Hadde vært bedre når det er mørkt.

Jeg liker bedre å gå i mørket.

Bedre å være ute da.

Men neida.

Jeg må ut nå.

På apoteket.

Hente medisin til mamma.

 

Teita ><

 

Gidd å være konstant sjuk og la alt gå ut over meg...

 

*si masse stygge ting i stillheten og eteren*

Lenke til kommentar

Eplefe: Dra hjem fra skolen. Når du kommer hjem, ta deg en lang dusj/bad og ring en god venn. Så snakker du i noen timer, mens du spiser opp alt godteriet som finnes i huset.

 

evt. Bit det i deg og legg deg når du kommer hjem fra skolen. Sats på at dagen i mårra blir bedre :)

Lenke til kommentar
Ingen som bryr seg?!?! Er dere klar over at jeg ikke greier å svelge mitt eget spytt en gang! Det hamrer som svarte faen i hodet, og mandlene er GIGANTISKE! Jeg kjenner også en svak smerte i ørene. *dø*

 

Jeg vil ikke være sjuk til onsdag :cry:

7822666[/snapback]

 

Vis du ikke kalrer å svelge så skjønner jeg godt at det er ingen gutter som bryr seg.. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...