Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oooog DER var jeg over på "mest aktiv i OT-baren". Over og ut med WoW-stempelet.

7821079[/snapback]

Gratulerer. du har snakket om dette ofte. Nå kan du slappe av. ingen spamme press lenger :D

Lenke til kommentar
Frogner, nær Stormbanen.

7821183[/snapback]

Der oppe er jeg faktisk ikke så kjent...

Jobber på Prix Plesner, Sirslask, ved politistasjonen.

Lars: Bor ved togstasjonen cirka, og har gjort det hele livet.

7821187[/snapback]

Hvis du jobber der så har jeg GARANT møtt deg en eller annen gang...

Kanskje jeg får ta turen opp i pause på kurset en dag. Er ikke så mye lenger å gå dit å kjøpe lunjsen enn å gå til lietorvert liksom :p

Lenke til kommentar
Hvis du jobber der så har jeg GARANT møtt deg en eller annen gang...

Kanskje jeg får ta turen opp i pause på kurset en dag. Er ikke så mye lenger å gå dit å kjøpe lunjsen enn å gå til lietorvert liksom :p

7821198[/snapback]

Jobber bare ettermiddager, så du har nok ikke sett meg. Men, om du ser en med Fredrik på navnskiltet, skrik ut. :)

Lenke til kommentar
Jobber bare ettermiddager, så du har nok ikke sett meg. Men, om du ser en med Fredrik på navnskiltet, skrik ut. :)

7821210[/snapback]

Har vært innom den butikken til alle døgnets tider nesten (Vel så lenge den har vært åpen i det minste :p)

Skal hyle ut om jeg ser deg en gang ja :)

Lenke til kommentar
Oooog DER var jeg over på "mest aktiv i OT-baren". Over og ut med WoW-stempelet.

7821079[/snapback]

Gratulerer. du har snakket om dette ofte. Nå kan du slappe av. ingen spamme press lenger :D

7821194[/snapback]

Ironisk nok så jeg den siste posten der fra kebab som spam...

7821199[/snapback]

Gledesbrudd

Lenke til kommentar

Alle i USA sier ordet lol. Det er litt irriterende igrunn.

Da var ny blogg postet på bloggen min. Skriver litt om hva jeg føler ang. hjemreise og lignende. Litt trist å tenke på det der, men jeg overlever.

Ellers er jeg ferdig med leksene, og legger meg i sengen (klokken er 10:55 PM her) for å lese litt. Sannsynligvis kommer jeg ikke til å få sove før klokken 1 i natt, siden jeg pleier å snu døgnet i helgene. Smarte meg! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...