Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Den store P: Han har dame, og kommer ikke til å "prøve" seg på jenter på min alder!!

Vi er ganske gode venner. Krangler nesten aldri så er et fint søskenpar forhold til mange andre..

har jo også fått lov til å være med på fester han ska på, og å være med noen ganger da han og kompisene har en såkalt spille kveld. Men dette tror jeg han gjør bare for å være snill mot meg, og ikke fordi han faktisk liker å tilbringe tid med meg :p

...Jeg har en teori om at eldre brødre ikke skal henge så mye med sine yngre søstre fordi da er han ikke kul nok elns. Mange som tenker at dem ikke kan sees sammen med søstrene sine (noe som selvfølgelig bare er teit :p)

men kan man fort bli sett på som en plagsom liten unge som klenger seg på broren sin, dersom man vil værra med han??..

hehe :p

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du tar nei for et nei, så tror jeg du er på trygg grunn, vis han ikke vil ha deg med og sier nei, ikke begynn å mas, det er bare tungvindt og gir avsmak.

Jeg å bror min er veldig gode venner, kanskje fordi vi er like syke i hodet begge to, men er igrunn de par siste åra vi har blitt "venner" i den forstand, kanskje fordi vi er blitt litt mer modne.

Men jeg stikker hjem, kos dere!

Lenke til kommentar

Jaa.. Jeg maser jo ikke dersom han sier nei :p Men spør noen ganger om å værra med.. Jeg spør sjeldnere enn jeg vil!! Bare fordi jeg ikke vil bli sett på som en drittunge :p

Men skjønner jo at storebrødre liker litt privatliv dem også :wee: Men om jeg hadde vært gutt.. Ville sikkert situasjonen vært anderledes? Eller er det det samme da? :p:wee:

*meg liker å diskutere / snakke* :wee:

Lenke til kommentar

Jaa.. Jeg maser jo ikke dersom han sier nei :p Men spør noen ganger om å værra med.. Jeg spør sjeldnere enn jeg vil!! Bare fordi jeg ikke vil bli sett på som en drittunge :p

Men skjønner jo at storebrødre liker litt privatliv dem også :wee: Men om jeg hadde vært gutt.. Ville sikkert situasjonen vært anderledes? Eller er det det samme da? :p  :wee:

*meg liker å diskutere / snakke* :wee:

7393232[/snapback]

Du liker jammen meg smileys også..

Lenke til kommentar
Noen her som er storebrødre?

.. Synes dere det er plagsomt om ei søster som er 3 år yngre.. (altså 19 -16...) vil være med deg / broren sin ?? :wee:

Lurer på hvor mye man egentlig foretrekker å henge med sine yngre søstre? :p

...hehe.. :p

7393135[/snapback]

Storebror til to små søstre, hvorav den ene sminker seg som en hore, kler seg som en hore og hvis pupper har en tendens til å hoppe ut av bh'en / utringninga (tror jeg har snakka om henne før) på 16, og ei på 13.

Hu på 13 digger å henge med meg, jeg finner henne stort sett plagsom, men hu er grei å daffe rundt med når jeg skal ta bilder, hu bærer utstyret :p

Hu på 16 liker jeg ikke å være rundt, da hun flørter villt med alle venna mine :thumbdown:

Maks irriterende.

Venna mine er til tider mer interessert i å se på / prøve seg på henne enn å henge med meg :thumbdown:

Men hu er kjekk å ha på skolen om jeg skulle mangle penger til mat eller en penn å skrive med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...