Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere som føler at dere har veldig lyst til å ordne opp i kabelsalaten til CD-spiller i bilen min?

 

Dere skal få tre boller og en brus om dere gjør så jeg har en ISO-plugg der i løpet av et par dager.

7816490[/snapback]

 

Hadde du bodd i Bergens-området, skulle jeg ordnet opp i det før du visste ordet av det, kun for en Farris og en Crispo.

 

Edit: Leif.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Hadde du bodd i Bergens-området, skulle jeg ordnet opp i det før du visste ordet av det, kun for en Farris og en Crispo.

7816505[/snapback]

 

Ta turen til Skien 'a, mann!

 

Det ser helvete ut bak der. Den gamle eieren har tydeligvis tenkt at det er en lur ting å klippe av BMW-pluggen, for så å bruke eletrikertape til å skjøte kablene over på en Clarion-plugg. Så jeg må vel til å bytte ut litt, sånn at jeg kan ha en ISO-plugg der i stedet. Herlig.

Lenke til kommentar
Det ser helvete ut bak der. Den gamle eieren har tydeligvis tenkt at det er en lur ting å klippe av BMW-pluggen, for så å bruke eletrikertape til å skjøte kablene over på en Clarion-plugg. Så jeg må vel til å bytte ut litt, sånn at jeg kan ha en ISO-plugg der i stedet. Herlig.

7816550[/snapback]

Jeg syntes det var lurt, jeg.

Lenke til kommentar
Det ser helvete ut bak der. Den gamle eieren har tydeligvis tenkt at det er en lur ting å klippe av BMW-pluggen, for så å bruke eletrikertape til å skjøte kablene over på en Clarion-plugg. Så jeg må vel til å bytte ut litt, sånn at jeg kan ha en ISO-plugg der i stedet. Herlig.

7816550[/snapback]

Jeg syntes det var lurt, jeg.

7816559[/snapback]

 

Men du tar feil, Veronica. Det var veldig u-lurt faktisk.

 

Stakkars meg, arme meg.

Lenke til kommentar
Ta turen til Skien 'a, mann!

 

Det ser helvete ut bak der. Den gamle eieren har tydeligvis tenkt at det er en lur ting å klippe av BMW-pluggen, for så å bruke eletrikertape til å skjøte kablene over på en Clarion-plugg. Så jeg må vel til å bytte ut litt, sånn at jeg kan ha en ISO-plugg der i stedet. Herlig.

7816550[/snapback]

 

Ikke lenger..? Svigerfar har kjæreste i Skien, men tror ikke jeg hopper oppi kofferten hans kun for å stikke fingrene mine inn i gammel bilelektronikk.

 

For all del, gjør det skikkelig når du først gjør det. En kompis av meg skulle ordne opp i et tilsvarende ormebol i en tidligere høyrerattet Honda Accord, endte med at en ble overopphetet, og isolasjonen forsvant fra ene enden til den andre, inklusiv skade på kabler rundt. Det var ikke et pent syn etterpå for å si det sånn.

 

Anbefaler hann/hunn kontakter type presstang, de med rund tupp. Lykke til.

 

Edit: Skulle ikke være lett idag.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Anbefaler hann/hunn kontakter type presstang, de med rund tupp. Lykke til.

 

Edit: Skulle ikke være lett idag.

7816586[/snapback]

 

Har ingen planer om å gjøre det dårlig, nei. Skal ha koblinger som holder. Har tidligere brukt hann/hunn med presstang, og det fungerer fint, i tillegg til at det er lett.

 

 

VERONICA, DU LOVET! JEG HATER DEG!

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Frykter jeg kan bli overstadig beruset i kveld. Jägermeister, gin, Cointreau, vodka og vermut er anskaffet, diverse slag øl ligger i fryseren, og Zlatzman gleder seg til å smake på alt.

7810190[/snapback]

Hvis det blir noe særlig mer enn smaking på hver av slagene er nok en dritings zlatzmann en sannsynlig slutt på kvelden, ja. :p

7810241[/snapback]

Det var så vidt jeg fant veien hjem i går, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Det ser helvete ut bak der. Den gamle eieren har tydeligvis tenkt at det er en lur ting å klippe av BMW-pluggen, for så å bruke eletrikertape til å skjøte kablene over på en Clarion-plugg. Så jeg må vel til å bytte ut litt, sånn at jeg kan ha en ISO-plugg der i stedet. Herlig.

7816550[/snapback]

 

HÆ?!?! :confused:

Lenke til kommentar
Nei :)

 

Og begge filmene er dårlig :wee:

7816883[/snapback]

Jo! :( Mamma maser alltid om det, hvordan jeg burde tilbringe mer tid med familien. At jeg er alt for mye på pcn og ute med venner.

Så, når jeg først skal være med dem så må det bli disse barnslige tingene, eller skiturer, eller annen slags "kvalitets tid" Ja, det er jo koslig, men jeg er snart stor jente :( .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...