Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Er litt synd at folk legger så mye i alderen. Jeg vet om ei som snart blir 14. Hun er ei utrolig hyggelig jente, men ung. Men tro meg, hun ser ikke ut som en 8ende klassing. Hvis det noen kan skulle skje noe mellom meg og henne vil jeg bli stemplet som en som liker små jenter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet mitt nå er hva hu legger i det...

mens vi holdt på å kline så sa hu "Faen dette er litt farlig det"

Vet hun kjenner til litt av min rusbakgrunn for en av de hun kjenne har vært løpegutt for meg tidligere....

Liker henne jævlig godt men er redd hun bare utforsker grenser osv...

7814279[/snapback]

tha drug lord is in da house...

Din balgrunn + 8 års aldersforskjell = stor sannsynlighet for at hun bare pusher grenser ja. Men du kan jo ha hellet med deg - foreldrene hennes kan hoppe i taket og nekte hennne å treffe deg hvis de finner det ut, noe som vil føre til at hun blir 4x mer lysten. ;) Spørs om ikke åtte år er litt mye da.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
tha drug lord is in da house...

Din balgrunn + 8 års aldersforskjell = stor sannsynlighet for at hun bare pusher grenser ja. Men du kan jo ha hellet med deg - foreldrene hennes kan hoppe i taket og nekte hennne å treffe deg hvis de finner det ut, noe som vil føre til at hun blir 4x mer lysten. ;) Spørs om ikke åtte år er litt mye da.

7814315[/snapback]

Er lissom det jeg er litt redd for da...

Men har faen ikke følt slik for en jente på lenge....

Var bare sånn PANG opplevelse!

 

Edit: Er forresten nykter og straight nå og har vært det en stund...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Får garant høre noen rykter i morra eller om noen dager som jeg får prøve å tolke om hu liker meg eller bare var full hehe

 

edit:

Hehe :) Bra det ;) For det er ikke jeg heller :D

7814390[/snapback]

Nå ER vel ikke du så mye eldre enn 16 hehe :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...