Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg sa engang at jeg aldrig skulle ha XP. Men trior nok enda det blir en stund til jeg installerer Vista, venter nok helt til jeg "må" det.

7811277[/snapback]

Xp var jo så mye stiligere enn windows 2000. I natt drømte jeg at jeg fikset en pc til noen som hadde win2k, og var nesten nostalgisk da jeg våknet. :p

 

Det skrives mye drit om Vista, men jeg tenkte jeg skulle prøve det. Problemet er at jeg bare har RC2, og det er vel ikke den ferdige versjonen.

Lenke til kommentar
Husker jeg sa engang at jeg aldrig skulle ha XP. Men trior nok enda det blir en stund til jeg installerer Vista, venter nok helt til jeg "må" det.

7811277[/snapback]

Xp var jo så mye stiligere enn windows 2000. I natt drømte jeg at jeg fikset en pc til noen som hadde win2k, og var nesten nostalgisk da jeg våknet. :p

 

Det skrives mye drit om Vista, men jeg tenkte jeg skulle prøve det. Problemet er at jeg bare har RC2, og det er vel ikke den ferdige versjonen.

7811302[/snapback]

 

Jeg bruker 98 utsene på XP pro jeg :)

Lenke til kommentar
Noen flere som skal på vors snart? sitter her og drikker tyrker alene. Død over treige vors.

7811481[/snapback]

 

haha, morsomt :) Ja, skal til Daniel nå snart :) han ble 18 i går og drar til Australia på torsdag, så det er avskjed og bursdagfest =)

hehe, Er forresten Lasse her, sitter hos naboen :p

Endret av passion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...