Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er heldigvis ferdig med ukas tentamener. Jeg sykla utrolig fort hjem fra skolen i dag og lot lufta piske i trynet mitt. Det var deilig. Nå, for å leke meg gjennom morgendagen og ta en fortjent helg. Det er nå jeg egentlig skulle vært ferdig på skolen, så alt er ikke bar negativt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tentamener er genrelt sett ikke noe problem da de tross alt er lagt opp etter oppgavene og tingene du har gjort på skolen. Eksamener er lagt opp etter læreplanmålene. Og om du er privatist er det enda værre. Da har du ikke fått noe hjelp av lærere. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Tentamener er genrelt sett ikke noe problem da de tross alt er lagt opp etter oppgavene og tingene du har gjort på skolen. Eksamener er lagt opp etter læreplanmålene. Og om du er privatist er det enda værre. Da har du ikke fått noe hjelp av lærere. 7392296[/snapback] På skolen vår er lærerene veldig strenge på at tentamen skal være akkurat som eksamen. Vi får ikke snakke...en og en kan bare gå ut om gangen og lærerene sier ikke et ord til oss. I matfri må vi sitte på pulten og spise...uten et ord Sikkert normalt, men... Endret 30. november 2006 av brd Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På skolen vår er lærerene veldig strenge på at tentamen skal være akkurat som eksamen. Vi får ikke snakke...en og en kan bare gå ut om gangen og lærerene sier ikke et ord til oss. I matfri må vi sitte på pulten og spise...uten et ord Sikkert normalt, men... 7392334[/snapback] Det måtte egentlig vi på ungdomsskolen også Men så hadde vi aldri matfri på en tentamen, måtte spise mens vi skrev!! På VG1 veit jeg ikke hvordan det blir / er ..Ikke veit jeg hvem klasse du går i heller Men det er jo litt bra at du blir forberedt på hvordan eksamen blir. Er jo nesten eksamener hvert skoleår på VG. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vel, på grunnkurs kommer en av ti elever opp i eksamen (enten muntlig eller skriftlig). På VK1 skal vel alle komme opp i minst en eksamen (enten muntlig eller skriftlig). På VK2 skal alle komme opp i hovedmål/sidemål skriftlig og i et valgfag (enten muntlig eller skriftlig). Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På skolen vår er lærerene veldig strenge på at tentamen skal være akkurat som eksamen. Vi får ikke snakke...en og en kan bare gå ut om gangen og lærerene sier ikke et ord til oss. I matfri må vi sitte på pulten og spise...uten et ord Sikkert normalt, men... 7392334[/snapback] Det måtte egentlig vi på ungdomsskolen også Men så hadde vi aldri matfri på en tentamen, måtte spise mens vi skrev!! På VG1 veit jeg ikke hvordan det blir / er ..Ikke veit jeg hvem klasse du går i heller Men det er jo litt bra at du blir forberedt på hvordan eksamen blir. Er jo nesten eksamener hvert skoleår på VG. 7392378[/snapback] Går 10 klasse på ungdomskole. Vi må skrive imens vi spiser...ganske irriterene faktisk, fordi du ikke får snakke med dine venner, men du er i samme rom som dem i 6 timer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da var franskeksamen overstått. Deilig Skrev 7 sider. Stakkars, stakkars sensor som må lese 7 sider på fransk med min (FORFERDELIGE) håndskrift. Mente ikke å skrive så mye, men klarte ikke la være. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da var franskeksamen overstått. Deilig Skrev 7 sider. Stakkars, stakkars sensor som må lese 7 sider på fransk med min (FORFERDELIGE) håndskrift. Mente ikke å skrive så mye, men klarte ikke la være. 7392419[/snapback] Du får tro meg når jeg sier det finnes handskrift som får din til å se ut som den perfekte. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På skolen vår er lærerene veldig strenge på at tentamen skal være akkurat som eksamen. Vi får ikke snakke...en og en kan bare gå ut om gangen og lærerene sier ikke et ord til oss. I matfri må vi sitte på pulten og spise...uten et ord Sikkert normalt, men... 7392334[/snapback] Det måtte egentlig vi på ungdomsskolen også Men så hadde vi aldri matfri på en tentamen, måtte spise mens vi skrev!! På VG1 veit jeg ikke hvordan det blir / er ..Ikke veit jeg hvem klasse du går i heller Men det er jo litt bra at du blir forberedt på hvordan eksamen blir. Er jo nesten eksamener hvert skoleår på VG. 7392378[/snapback] Går 10 klasse på ungdomskole. Vi må skrive imens vi spiser...ganske irriterene faktisk, fordi du ikke får snakke med dine venner, men du er i samme rom som dem i 6 timer 7392396[/snapback] Du kan ta det veldig med ro, det må man på VGS også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vi hadde ikke lærer på tentamen ifjor vi så rådgiveren kom i klasserommet ga oss prøvene og gikk Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vi har norsk tentamen snart, og i den sammenhengen skal vi ha en såkalt "hefte"-dag. 6 timer med samme nord-norske, sinnsforvirret, all hatende læreren. Det blir... morsomt... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 jeg spiser salat. Herregud. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Salat er ikke så godt. Daniel Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kommer jo helt ann på hvilken type salat du spiser det da. Synes salat er veldig godt jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 jeg spiser salat. Herregud.7392694[/snapback] Slutt å spis maten til kaninene! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har laget salat. 3 typer salater, pinjekjerner, paprika, agurk og bønnespirer med dressing. Fikk litt dilla på butikken og kjøpte mye rart. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Kommer jo helt ann på hvilken type salat du spiser det da. Synes salat er veldig godt jeg. 7392715[/snapback] Hmm, tror det blir salat på meg til middag (: Takk for påmennelsen. Har egentlig gått og tenkte på hva jeg skulle lage til middag i dag i flere timer.. edit: salat for meg = satat med masse rømme og salsa og kaninmat og noe kylling/kjøttdeig med krydder++ Spiser ikke ren kaninmat^^ Endret 30. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm, tror det blir salat på meg til middag (: Takk for påmennelsen. Har egentlig gått og tenkte på hva jeg skulle lage til middag i dag i flere timer.. 7392732[/snapback] Spiste salat og pasta til lunsj idag, samt et grovt brød. Sunn og god mat. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kommer jo helt ann på hvilken type salat du spiser det da. Synes salat er veldig godt jeg. 7392715[/snapback] Salat som ikke er god er ikke godt. Daniel Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Salat som ikke er god er ikke godt. Daniel 7392767[/snapback] Håper du blir feit Er kjempesundt å spise salat innimellom Er bare å forpeste den med kjøtt eller ost. Da blir den god EDIT: må hente typen i sandefjord på jobb *vinke* Bra jeg har marsipan, 80-talls puddelrock og røyk Endret 30. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg