Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoh, jeg har en sterk mistanke om at dette blir årets russesangplage faenskap :p

Linky

7363600[/snapback]

Jeg håper den blir like populær som botten anna!

Hmm, etter jag har begynt å drikke sukkerfri brus så drikker jeg minst en flaske om dagen, det er vel ikke helt bra for tenna.

7363610[/snapback]

Pøh, den er da sukkerfri!

Hoh, jeg har en sterk mistanke om at dette blir årets russesangplage faenskap :p

Linky

7363600[/snapback]

Hvis den sangen blir like populær er det noe galt me norges befolkning, sverige har allerede bevist det, men denne sangen? omg

Endret av haakie
Lenke til kommentar

Fox; det er som du sier, ikke altid like lett å se det :)

BestO: Den er faktisk litt bra det, men det vel fordi jeg er både sliten lei i dag at jeg hører på den. Er det musikk du vil ha så får du ta deg tur i platebutikken og kjøpe deg Mew, Ramstein, Deftones, m.fl.. ;)

Lenke til kommentar
Fox; det er som du sier, ikke altid like lett å se det :)

BestO: Den er faktisk litt bra det, men det vel fordi jeg er både sliten lei i dag at jeg hører på den. Er det musikk du vil ha så får du ta deg tur i platebutikken og kjøpe deg Mew, Ramstein, Deftones, m.fl.. ;)

7363623[/snapback]

Jeg liker Pandora jeg :love:

Edit:

Og generelt sett Rap/Hip-hop , helst med en chill beat...

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Linky

7363600[/snapback]

Jeg håper den blir like populær som botten anna!

Hmm, etter jag har begynt å drikke sukkerfri brus så drikker jeg minst en flaske om dagen, det er vel ikke helt bra for tenna.

7363610[/snapback]

uhm...wtf? Bundy er tilbake?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...