Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg student som ikke studerer, så jeg kan vel poste 200 poster mens dere er på skole/jobb og fortsatt ha like mye liv som dere.

 

Dessverre er ikke det tilfellet, men jeg har kjæreste og venner og det er mer enn nok.

7805915[/snapback]

Du poster jo bare 6,4 poster hver dag og det er ikke så mye.

 

Min første post i SO 6 :) .

Lenke til kommentar
Nå er jeg student som ikke studerer, så jeg kan vel poste 200 poster mens dere er på skole/jobb og fortsatt ha like mye liv som dere.

 

Dessverre er ikke det tilfellet, men jeg har kjæreste og venner og det er mer enn nok.

7805915[/snapback]

Du poster jo bare 6,4 poster hver dag og det er ikke så mye.

 

Min første post i SO 6 :) .

7806251[/snapback]

Jeg har postet 77 innlegg siden igår, gjennomsnittet gjelder kun on-topic.

Lenke til kommentar
fikk en artig opplevelse igår :p

 

jeg og en kamerat går forbi en lykkestolpe i 20-, så sier han "kyss lykkestolpen da" så gjør jeg det bare for å teste om det virkelig funker ordentlig... så blir jeg sittendes fast, så jeg må røske av tunga og leppene, så det ble ganske blodig også... så her sitter jeg med 30kg tunge lepper og sår på tunga som faen.... måtte til legevakta å alt.

 

Resultat av dumhet in this case means pwnz

7806046[/snapback]

Er du:

a) En løgner?

b) Tilbakestående?

 

Alle vet jo hva som skjer om man gjør noe slikt. Det skjer jo til og med når man spiser saftis.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
fikk en artig opplevelse igår :p

 

jeg og en kamerat går forbi en lykkestolpe i 20-, så sier han "kyss lykkestolpen da" så gjør jeg det bare for å teste om det virkelig funker ordentlig... så blir jeg sittendes fast, så jeg må røske av tunga og leppene, så det ble ganske blodig også... så her sitter jeg med 30kg tunge lepper og sår på tunga som faen.... måtte til legevakta å alt.

 

Resultat av dumhet in this case means pwnz

7806046[/snapback]

Er du:

a) En løgner?

b) Tilbakestående?

 

Alle vet jo hva som skjer om man gjør noe slikt. Det skjer jo til og med når man spiser saftis.

7806289[/snapback]

c) prøvekanin

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Du skulle latt kameraten din pisse deg i trynet, slik at du hadde løsnet. ;)

7806315[/snapback]

det værste av alt var att den tanken fallt inn når jeg stod der, men nei... ikke faen, var jo ikke mulig å høre hva jeg sa når jeg prøvde å si noe :p

 

Skarstad: fattig

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...