NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du får vel emne en stund før du går inn? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Haha og muntlig eksamen er jo det værste. Men ingenting var så skummelt som oppgkjøringa (billappen). (selv om det gikk bra) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Du får vel emne en stund før du går inn? 7392171[/snapback] Joda, 20 minutter før. Har skrevet ned en del notater til de forskjellige læreplanmålene. Det tror jeg hjelper litt. Om jeg får et læreplanmål der jeg har de gode notatene skal det nok gå bra. Så lenge eksaminator og sensor virker hyggelige tror jeg at jeg skal greie å slappe litt av, kanskje. Er ikke så utrolig flink å snakke med hel fremmede mennesker. Spesielt om emner jeg ikke kan helt. Endret 30. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg vil ha skjermkortet mitt! Det ligger på posten, men jeg har ikke plass i sekken og evig slit å gå 3 km med et skjermkort under arma. Særlig når det er holke ute, og ustrødd og jeg skal opp en stygg oppoverbakke. *banne* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er ikke "stuck" med noe som helst. Jeg er i et fantastisk forhold med den beste jenta i verden som kan gjøre hva hun selv vil med kjønnshåret sitt. Men pass på så du ikke blir sint nå, lille venn. Bare fordi noen har andre meninger enn deg så prøver de ikke å irritere deg. Slapp av litt, så kanskje verden blir et lettere sted 7392169[/snapback] Flott da, men du må forvente deg reaksjoner når du stempler veldig mange som pedofile. Du kan også spare deg å være nedlatende. Men men, endelig en halvgod diskusjon i SO. Kudos for det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg tror jeg har feber :/ Servicemann? 7392170[/snapback] Ja, du er jo slukt av service yrket så. Både her på forumet å på jobben. Du gjør en jobb og fjerner oss som er pikkhuer. Endret 30. november 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, hår er et ganske interessant tema. Bedre enn å sitte og surve over at vi har det sååå grusomt på skolen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan ikke noen steppe inn for meg og gjennomføre eksamenen? Dere får heder og ære. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Flott da, men du må forvente deg reaksjoner når du stempler veldig mange som pedofile. Du kan også spare deg å være nedlatende. Men men, endelig en halvgod diskusjon i SO. Kudos for det. 7392197[/snapback] Jeg har ikke stempla noen som noesomhelst. Jeg bare lufter mine egne meninger. Alle står under meg, så nedlatende er jeg uansett. Jeg kan også ett og annet om ironi og det å irritere folk. Men min ærlige mening om diskusjonen: Jenta bestemmer. Alt som er av seksuelle relasjoner handler om jentas nytelse og om hun vil ha glattbarbert eller busk så er det det samme, så lenge jenta velger å lytte til hva hun selv vil. Må ikke glemme: Hver sin smak. Endret 30. november 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan ikke noen steppe inn for meg og gjennomføre eksamenen? Dere får heder og ære. 7392209[/snapback] 1500kr? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har ikke stempla noen som noesomhelst. Jeg bare lufter mine egne meninger.Alle står under meg, så nedlatende er jeg uansett. Jeg kan også ett og annet om ironi og det å irritere folk. Men min ærlige mening om diskusjonen: Jenta bestemmer. Alt som er av seksuelle relasjoner handler om jentas nytelse og om hun vil ha glattbarbert eller busk så er det det samme, så lenge jenta velger å lytte til hva hun selv vil 7392211[/snapback] Synes du var rimelig konkret i konklusjonen din om at alle som liker glatt mus er pedofile... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har ikke stempla noen som noesomhelst. Jeg bare lufter mine egne meninger.Alle står under meg, så nedlatende er jeg uansett. Jeg kan også ett og annet om ironi og det å irritere folk. 7392211[/snapback] Var på langtnær noen god trolling, men du skrev "er." W/e, takk anyways. Stikker på jobb, ha en fin dag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Huff nei. Jeg burde ha en positiv innstilling. Uansett hvor jævlig det går så er det overstått idag. Dessuten kan ingen eksamen være verre enn fysikkeksamen muntlig. Og en slik har jeg allerede gjennomført. *Tenke posivtivt* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Synes du var rimelig konkret i konklusjonen din om at alle som liker glatt mus er pedofile... 7392229[/snapback] Uderbevisste tanker har vi alle og det var de jeg la mest trykk på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Snorre: Du får bare huske at det omtrent er umulig å stryke på en muntlig eksamen. Får du et vanskelig spm, så bare prøv å snakk om noe du kan som er relevant i forhold til spørsmålet. Bare fortsett å snakke. Og tenk så deilig når du er ferdig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Huff nei. Jeg burde ha en positiv innstilling. Uansett hvor jævlig det går så er det overstått idag. Dessuten kan ingen eksamen være verre enn fysikkeksamen muntlig. Og en slik har jeg allerede gjennomført. *Tenke posivtivt* 7392233[/snapback] Norgeshistorie på høyskolenivå er nok heller ikke så gøy...Jeg burde kanskje lese littegrann til i morgen? Endret 30. november 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Orresnei: Ta en flaske hvitvin før tiden Hjelper mye på humøret, å du kan få munndiarè av det også. Men fint fin rus. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde noen beroligende "midler" tilgjengelig. Akkurat nå har jeg en puls på over 80 En flaske vin hadde indeed gjort seg. Desverre har jeg jo ingen tilgjengelig. Endret 30. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg elsker å gå tidligere hjem fra matte-tentamen Håpe på 4 Endret 30. november 2006 av brd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, du er jo slukt av service yrket så. Både her på forumet å på jobben. Du gjør en jobb og fjerner oss som er pikkhuer. 7392204[/snapback] Jeg er smertelig klar over det :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg