Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får vel emne en stund før du går inn?

7392171[/snapback]

Joda, 20 minutter før. Har skrevet ned en del notater til de forskjellige læreplanmålene. Det tror jeg hjelper litt. Om jeg får et læreplanmål der jeg har de gode notatene skal det nok gå bra.

Så lenge eksaminator og sensor virker hyggelige tror jeg at jeg skal greie å slappe litt av, kanskje. Er ikke så utrolig flink å snakke med hel fremmede mennesker. Spesielt om emner jeg ikke kan helt.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Jeg er ikke "stuck" med noe som helst. Jeg er i et fantastisk forhold med den beste jenta i verden som kan gjøre hva hun selv vil med kjønnshåret sitt.

Men pass på så du ikke blir sint nå, lille venn. Bare fordi noen har andre meninger enn deg så prøver de ikke å irritere deg. Slapp av litt, så kanskje verden blir et lettere sted ;)

7392169[/snapback]

Flott da, men du må forvente deg reaksjoner når du stempler veldig mange som pedofile. Du kan også spare deg å være nedlatende.

Men men, endelig en halvgod diskusjon i SO. Kudos for det. :)

Lenke til kommentar
Flott da, men du må forvente deg reaksjoner når du stempler veldig mange som pedofile. Du kan også spare deg å være nedlatende.

Men men, endelig en halvgod diskusjon i SO. Kudos for det.  :)

7392197[/snapback]

Jeg har ikke stempla noen som noesomhelst. Jeg bare lufter mine egne meninger.

Alle står under meg, så nedlatende er jeg uansett. Jeg kan også ett og annet om ironi og det å irritere folk.

Men min ærlige mening om diskusjonen: Jenta bestemmer. Alt som er av seksuelle relasjoner handler om jentas nytelse og om hun vil ha glattbarbert eller busk så er det det samme, så lenge jenta velger å lytte til hva hun selv vil.

Må ikke glemme: Hver sin smak.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Alle står under meg, så nedlatende er jeg uansett. Jeg kan også ett og annet om ironi og det å irritere folk.

Men min ærlige mening om diskusjonen: Jenta bestemmer. Alt som er av seksuelle relasjoner handler om jentas nytelse og om hun vil ha glattbarbert eller busk så er det det samme, så lenge jenta velger å lytte til hva hun selv vil

7392211[/snapback]

Synes du var rimelig konkret i konklusjonen din om at alle som liker glatt mus er pedofile...

Lenke til kommentar

7392211[/snapback]

Var på langtnær noen god trolling, men du skrev "er." W/e, takk anyways. Stikker på jobb, ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Huff nei. Jeg burde ha en positiv innstilling. Uansett hvor jævlig det går så er det overstått idag. Dessuten kan ingen eksamen være verre enn fysikkeksamen muntlig. Og en slik har jeg allerede gjennomført. *Tenke posivtivt*

7392233[/snapback]

Norgeshistorie på høyskolenivå er nok heller ikke så gøy...Jeg burde kanskje lese littegrann til i morgen? :hmm: Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...