Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du er klar over at jeg allerede sitter med makten. Det såkalte demokratiet, og staten i Norge er bare lureri som skal få dere til å tro at vi har demokrati i Norge. Den virkelig makten sitter jeg ved. Hvorfor tror dere avgiftene på biler økte? Hvorfor tror dere det fortsatt koster en formue for alkoholholdige drikker? *Tsktsk*.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også en kompis som skal ta over makten, og han har to fordeler over alle dere andre. Han er mye smartere enn dere, og han har meg.

7805503[/snapback]

Ja, da øker jo sjansene hans til å misslykkes totalt betraktelig. Dessuten er ingen smartere enn meg. :D
Lenke til kommentar
Nærmer vi oss personhets her nå, NGZ?  :whistle:

7805592[/snapback]

Niks, etter nøye vurdering kom jeg frem til at 'tilfeldig' sitering av et ordtak ikke er personhets. I hvet fall ikke når det er et lite stikk til flere, og ikke mobbing av enkeltperson. :)
Lenke til kommentar
Niks, etter nøye vurdering kom jeg frem til at 'tilfeldig' sitering av et ordtak ikke er personhets. I hvet fall ikke når det er et lite stikk til flere, og ikke mobbing av enkeltperson.  :)

7805624[/snapback]

Gruppehets? :)

Nå var det forferdelig dødt her!! :ohmy:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gruppehets er lov! Særlig mot emo-wannabees.  :!:

Folk har vel annet å gjøre da. Jeg prøver å la være å kjøre på butikken og kjøpe is eller sjokolade, men sukker-lysten er nesten overmannende.  :dribble:  :no:

7805650[/snapback]

Hva er en emo-wannabe? :)

N00b!! :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...