Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh... same shit, virker nok uansett :)

7805238[/snapback]

Typen var på apoteket og hørte. Det sitter ikke fast inne i munnen og er ikke laget for det. Pusser tennene 6 ganger om dagen, siden jeg hørte at tannkrem hjalp.

 

 

stisse2k: apoteket jeg jo stengt nå :(

7805252[/snapback]

 

 

Det er jo bakterier som graver seg inn i kjøttet, så det hjelper nok åå holde bakteriefloraen nede :) Prøv å skylde munnen med klor :) (ikke egentlig anbefalt)

Lenke til kommentar

Det er jo bakterier som graver seg inn i kjøttet, så det hjelper nok åå holde bakteriefloraen nede :) Prøv å skylde munnen med klor :) (ikke egentlig anbefalt)

7805266[/snapback]

 

 

jeg hadde noe sånn dere munn skyl d (speisel? som jeg smurte med q-tips på også tok jeg det på... også pass på og ha tørr munn og ikke spis så mye apoteket er åpent i morgen?

Moderatornotis: Vennligst ikke quote mer enn to innlegg av gangen. - Orresnei.

Lenke til kommentar
Taco er da godt. Kan ikke skjønne at noen ikke skulle like taco. Eller kan vel kanskje skjønne det, men synes uansett det burde kunne være likandes. Men man har vel forskjellige smak her i verden.

7805269[/snapback]

 

Grunnen til at jeg ikke liker taco:

 

En kveld åt jeg taco. Etter et par timers søvn om natta kom hele dritten opp igjen! Etter det så har ikke taco vært til og få ned i halsen... :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
En kveld åt jeg taco. Etter et par timers søvn om natta kom hele dritten opp igjen! Etter det så har ikke taco vært til og få ned i halsen...  :)

7805280[/snapback]

Kasta opp vaniljeis engang. Var det værste jeg noengang har kasta opp. Melkete og kaldt og jævlig. Brakk meg nesten av smaken mens jeg brakk meg.

 

Klarer fint og ete vaniljeis jeg :)

 

stisse2k: stikker på apoteket i mårra tidlig. Har spurt svigermor om jeg kan slippe å hente henne på byen inatt. Rekker det ikke hvis jeg skal fly rundt hele natta.

Lenke til kommentar
Jeg sliter ivertfall veldig med og spise taco. Hver gang jeg prøver kjenner jeg kilinga i munnen, og magesyra halveis oppe. Ikke bra! Taco var veldig godt før og jeg kunne spise masse, masse. Men den gang ei....  :no:

7805354[/snapback]

 

Det hørtes forferdelig ut! jeg som elsker taco. nest beste jeg vet.

Var ikke noen chillier for mye da?

Lenke til kommentar
Det hørtes forferdelig ut! jeg som elsker taco. nest beste jeg vet.

Var ikke noen chillier for mye da?

7805402[/snapback]

 

Nei tror ikke det. Lå i 3-4 dager etter oppkast seksjonen med sterk hoste og var skikkelig dau. Så jeg hadde nok fått et eller annet virus i bringa... :)

 

Men før det så var Taco ikke langt i fra yndlingsretten min, bare over taco lå Mormors Kjøttkaker og det vi kaller komle, men det er det sikkert ingen som vet hva er..

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...