Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man lærer da ingenting på videregående.

7805159[/snapback]

 

Joda, man må bare velge de riktige valgfagene. Jeg for eksempel har lært masse markedsføring. Og markedsføring er ulikt hva mange tror bare mer enn reklame. Her er det snakk om hvordan man skal lede en bedrift. Hvilke strategier man skal bruke innen ulike felt som markedskommunikasjon, intern markedsføring (lederstil, tiltak for de ansatte), forretningside, visjon og misjon. Og mye mye annet. Så avhengig av hva hvilke fag man velger lærer man faktisk en del.

Lenke til kommentar
Da vet jeg hva Reform 2013, innført av statsminister SteffyPants, skal endre på.

7805145[/snapback]

Hurra, da har du min stemme i boks, hvis du bare kan legge av deg den uavanen at du er en tilhenger av total økonomisk liberalisme på reneste USA-vis (i hvert fall har jeg fått inntrykk at du er det).

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Da kan jeg nok ikke hjelpe deg. Liten erfaring med munnsår, når jeg først får er de hvite jævler som går bort av seg selv etter to-tre uker.

7805165[/snapback]

Men.. men jeg skal på julebord i mårra! :cry: Skal pynte meg og greier :(

Håper tannfeen kommer og tar det vekk i natt. Har hatt det i over en uke, og det blir bare større og større :ph34r:

Lenke til kommentar
Da kan jeg nok ikke hjelpe deg. Liten erfaring med munnsår, når jeg først får er de hvite jævler som går bort av seg selv etter to-tre uker.

7805165[/snapback]

Men.. men jeg skal på julebord i mårra! :cry: Skal pynte meg og greier :(

Håper tannfeen kommer og tar det vekk i natt. Har hatt det i over en uke, og det blir bare større og større :ph34r:

7805193[/snapback]

 

Prøv Compeed munnsårplaster det er ganske dyrt og jeg aner ikke om det virker :)

Lenke til kommentar
Da vet jeg hva Reform 2013, innført av statsminister SteffyPants, skal endre på.

7805145[/snapback]

Hurra, da har du min stemme i boks, hvis du bare kan legge av deg den uavanen at du er en tilhenger av total økonomisk liberalisme på reneste USA-vis (i hvert fall har jeg fått inntrykk at du er det).

7805191[/snapback]

Jeg nekter å legge det fra meg, men jeg kommer ikke til å prioritere det, så sannsynligheten for at det går gjennom er minimal.

Lenke til kommentar
Prøv Compeed munnsårplaster det er ganske dyrt og jeg aner ikke om det virker :)

7805211[/snapback]

 

Det er litt vanskelig når mushi har munnsåret inni munnen. Compeed er for munnsår utenfor munnen :)

7805217[/snapback]

 

Pøh... same shit, virker nok uansett :)

7805238[/snapback]

 

jeg hadde også munnsår inni munnen fårl itt siden jeg gikk på apoteket fikk en sånn salve så bare tok jeg på masssse sånn så var det plutselig borte

Lenke til kommentar
Pøh... same shit, virker nok uansett :)

7805238[/snapback]

Typen var på apoteket og hørte. Det sitter ikke fast inne i munnen og er ikke laget for det. Pusser tennene 6 ganger om dagen, siden jeg hørte at tannkrem hjalp.

 

 

stisse2k: apoteket jeg jo stengt nå :(

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...