Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heeeei Orresnei, det har vært sååååå forferdelig uten deg. *huffameg*

Godt du endelig er tilbake, mye lettere å puste nå.

 

Fine bilder forresten  :)

7805060[/snapback]

Jeg må få takke for din falske henrivelse. Uansett hvor falsk og påklistret den måtte være er jeg takknemlig. Så takk skal du ha. :)

 

Og bildene ble ikke så værst om jeg så får si det selv.

Lenke til kommentar
Herregud, jeg blir gal! Munnsåret mitt tar livet av meg. Jeg har underskudd på nikotin og mat siden jeg ikke får det i meg uten smerter. Hvordan tar man knekken på et munnsår inni munnen? Skal drekka i mårra og kan ikke ha det da. :(

7805117[/snapback]

En kamerat påstod at de forsvant da han drakk sprit en kveld. Om det var tilfeldig eller ikke er vanskelig å si.

 

Er det type hvitt munnsår forresten?

Lenke til kommentar
Jeg trodde poenget var at de smarteste fikk best karakter? Hvis det er hardt arbeid som fører til gode karakterer, så klarer vi ikke skille de smarte fra de som pugger, og de som pugger er helt ubrukelige som annet enn arbeidere.

7804996[/snapback]

Poenget med karakterer er å vise hva man kan, og ikke hvor "smart" man er.

7805062[/snapback]

Da vet jeg hva Reform 2013, innført av statsminister SteffyPants, skal endre på.

Lenke til kommentar
En kamerat påstod at de forsvant da han drakk sprit en kveld. Om det var tilfeldig eller ikke er vanskelig å si.

Er det type hvitt munnsår forresten?

7805131[/snapback]

Drikker ikke sprit desverre. Levra klarer det ikke. Kommer hvitt på det innimellom, men det er plassert sånn at to tenner gnager oppi det og det har blitt et stort krater. Gjør så vondt at jeg snart skjærer av meg leppa. Er sikkert mer deilig.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å ta seg en utdanning om eneste formålet er å vise hva man kan? Hva er formålet med en slik målsetting? Jeg ville da tro at det er om å gjøre å tilegne seg kunnskap og gjennom prøver, prosjekter og andre vurderingsformer vise hvor mye man kan om et emne eller fag. Man må huske på at enkelte rett og slett er bedre enn andre.

 

La oss bare ta et lite eksempel. Jeg vil at kun de beste legestudentene skal få jobb. Hvorfor? Jo, fordi de har en så viktig jobb, som innvolverer menneskeliv, at jeg vil at kun de beste skal få skjære i meg. Det samme gjelder lærere. Jeg vil helst ha de beste lærerene til å undervise meg slik at jeg får en god opplæring og utdannelse.

 

Om man ikke skal skille elever og studenter ved karatkerer som viser hvor mye de kan og hva de ikke kan vil man ikke vite hvem som er god og hvem som er mindre god. For eksempel vil man ikke kunne skille en god student fra en dårlig, noe som gjør det vanskelig å vite hvem man skal ansette ol.

 

Så jeg stemmer ja til prøver, prosjekter, og karaktergrunnlag som skiller elever og studenter etter hvor mye og hva de kan!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ta seg en utdanning om eneste formålet er å vise hva man kan? Hva er formålet med en slik målsetting? Jeg ville da tro at det er om å gjøre å tilegne seg kunnskap og gjennom prøver, prosjekter og andre vurderingsformer vise hvor mye man kan om et emne eller fag. Man må huske på at enkelte rett og slett er bedre enn andre.

 

 

Snorre :)

7805153[/snapback]

Man lærer da ingenting på videregående.

Lenke til kommentar
Drikker ikke sprit desverre. Levra klarer det ikke. Kommer hvitt på det innimellom, men det er plassert sånn at to tenner gnager oppi det og det har blitt et stort krater. Gjør så vondt at jeg snart skjærer av meg leppa. Er sikkert mer deilig.

7805146[/snapback]

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg. Liten erfaring med munnsår, når jeg først får er de hvite jævler som går bort av seg selv etter to-tre uker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...