Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

NgZ: Haha, jeg vet. Jeg vil bare forsikre meg om at jeg består psykologieksamen. ;) Har du eksamener i vente da? Finnes mange som tar ting mindre seriøst enn meg, og til og med de består, så er sikkert ikke noe særlig grunn til bekymring.

 

Jeg skulle selv ønske jeg kunne stresse mindre, men jeg tror jeg har en eller annen sykdom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidious: Skulle ønske jeg kunne stresse litt mer. :p

 

Men nå har jeg ikke eksamener før i april/mai da, så det er jo ingen vodsom hast. Før jul leste jeg vel nesten ikke noe pensum i det hele tatt før en uke før eksamen, og greide fortsatt 2xB og en C. Men da hadde jeg fast kollokvie hver uke, og det har jeg ikke nå.. :S

Lenke til kommentar

Kollokvie?

 

Jeg har eksamener neste måned og i mars. Det er i mars det gjelder å prestere bra da, neste måned har vi kun høreforståelsesprøver. Easy peasy, japanesy.

 

NgZ: Ikke bekymre deg.

 

Jeg skal spise pyttipanne og se film nå. Me talast. ;)

 

*ler av Steffys kommentar*

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Hvor mange ganger har du lest pensum?

19, du da?

Åååååh, bare 15, du får garantert 6er... =(

Neeeida, går bra med 15, du står sikkert *trøste*

7804824[/snapback]

Aaah, idiotenes siste skanse; endeløs pugging. Desverre virker det så altfor, altfor godt. Møkkakjerringer som ikke vet hva Cube-krisen var eller om Norge er med i EU eller ikke og som er dummere enn den gjennomsnittlige tolvårige brukeren av "Counter-Strike"-forumdelen kan hale i land den ene toppkarakteren etter den andre.

 

Jeg liker det ikke.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Da poster jeg på forumet igjen etter en god del dager med inaktivitet. Har blitt mindre aktiv på forumet, noe jeg er glad for da jeg har slitt med forumavhengighet en stund nå. Håper folk har hatt det trivelig uten meg ; ), og at folk koser seg like mye som før. Knipset forøvrig noen fine bilder av Bergenshimmelen i forigårs. De ble ikke så aller værst. Jeg er ikke mye til fotograf og tar svært sjeldent bilder så ikke slakt meg for dårlige bilder. ;)

post-51936-1169834931_thumb.jpg

post-51936-1169834992_thumb.jpg

post-51936-1169835009_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Aaah, idiotenes siste skanse; endeløs pugging. Desverre virker det så altfor, altfor godt. Møkkakjerringer som ikke vet hva Cube-krisen var eller om Norge er med i EU eller ikke og som er dummere enn den gjennomsnitlige tolvårige brukeren av "Counter-Strike"-forumdelen kan hale i land den ene toppkarakteren etter den andre.

 

Jeg liker det ikke.

7804890[/snapback]

Jeg liker det.

Det er jo et poeng at alle skal ha samme muligheter da! Det viktige er jo faktisk hva man kan, og ikke hvor fort man lærer det. Og jeg liker ikke at du bruker kvinnen som et eksempel her. Det er kjønnsdiskriminering. :tease:

Lenke til kommentar
Aaah, idiotenes siste skanse; endeløs pugging. Desverre virker det så altfor, altfor godt. Møkkakjerringer som ikke vet hva Cube-krisen var eller om Norge er med i EU eller ikke og som er dummere enn den gjennomsnittlige tolvårige brukeren av "Counter-Strike"-forumdelen kan hale i land den ene toppkarakteren etter den andre.

 

Jeg liker det ikke.

7804890[/snapback]

Ja til overraskelsesprøver jevnt fordelt over året, samt prøver som tester forståelse i steden for pugg.

 

Kjemilæreren var god på å gi prøver som handlet om noe ganske annet enn vi hadde gjennomgått og lest i boka, men stadig innenfor pensum så oppgavene kunne løses vel litt tenking.

Lenke til kommentar
Jeg liker det.

Det er jo et poeng at alle skal ha samme muligheter da! Det viktige er jo faktisk hva man kan, og ikke hvor fort man lærer det. Og jeg liker ikke at du bruker kvinnen som et eksempel her. Det er kjønnsdiskriminering.  :tease:

7804963[/snapback]

Jeg trodde poenget var at de smarteste fikk best karakter? Hvis det er hardt arbeid som fører til gode karakterer, så klarer vi ikke skille de smarte fra de som pugger, og de som pugger er helt ubrukelige som annet enn arbeidere.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke plata jeg vil høre på X( Typisk...

7804945[/snapback]

Hva? er det noen som ikke har godt over til lossyformater på pc-en koblet til et crappy anlegg? :dontgetit:

 

Young Lust: Jenter pugger mer panisk, og er mer blonde enn gutter. Fakta. :p

7804990[/snapback]

 

Har lossyformater på crappy anlegg også, men nå er jeg alene hjemme og da er kun det beste godt nok :)

Lenke til kommentar
Jeg trodde poenget var at de smarteste fikk best karakter? Hvis det er hardt arbeid som fører til gode karakterer, så klarer vi ikke skille de smarte fra de som pugger, og de som pugger er helt ubrukelige som annet enn arbeidere.

7804996[/snapback]

:D Gleder meg til det kommer en blodrød og prøver å e-drepe deg. A storm is rising in the east
Lenke til kommentar
Jeg trodde poenget var at de smarteste fikk best karakter? Hvis det er hardt arbeid som fører til gode karakterer, så klarer vi ikke skille de smarte fra de som pugger, og de som pugger er helt ubrukelige som annet enn arbeidere.

7804996[/snapback]

:D Gleder meg til det kommer en blodrød og prøver å e-drepe deg. A storm is rising in the east

7805024[/snapback]

 

Jeg står bak med minigun og beskytter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...