Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jaha..

Jeg kan lage mat, jeg er faktisk litt flink også. Jeg kan vise følelser, jeg kan skrive dikt, jeg kan synge, jeg kan velge klær selv. Er jeg homofil?

7803224[/snapback]

Kan du skrive dikt, eller gjør du det bare? Det er en god del på forumet som skriver dikt, uten å ha snøring på hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaok :( Da må jeg fortelle Teovina at jeg er homofil, og at jeg egentlig ikke tenner på henne. Faen.

@ SteffyPants: Kan og kan.. Skriver litt av og til, når jeg vil sette ord på følelsene mine. Som jeg forresten er flink til å vise :)

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Haha, så kokkelandslaget til Norge betår av homser? Og flere av dem er gift, alt for å oppretholde coveret sitt? :p

7803249[/snapback]

Mange som aldri kommer ut av skapet, selv kommer jeg aldri til å gjøre det

Jaok :( Da må jeg fortelle Teovina at jeg er homofil, og at jeg egentlig ikke tenner på henne. Faen.

7803250[/snapback]

Kan nok se slik ut ja, lykke til! :D

Lenke til kommentar
Haha, så kokkelandslaget til Norge betår av homser? Og flere av dem er gift, alt for å oppretholde coveret sitt? :p

7803249[/snapback]

Mange som aldri kommer ut av skapet, selv kommer jeg aldri til å gjøre det

7803272[/snapback]

Det kaller jeg en selvmotsigelse. :tease:
Lenke til kommentar
Hvorfor i helsvart sjokoladepudding skal ikke cdon ha sånn telefonnummer som det går ann å ringe på.

Teite mennesker som mener det er lettere å drive support med et system som ikke fungerer.

HÆVLTEFTE!

7803325[/snapback]

Ingenting er så gøy som systemer som ikke fungerer :D

Spesielt når du ikke får tak i tlf nr eller en mailadresse som det ikke tar 1 uke å få svar fra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...