Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mkay, da har jeg vel et ubevisst ønske om å være en liten jente som er sammen med pedofile. Haha Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Alle gutter/menn som krever glattbarbert fitte har mer eller mindre ønsker (disse kan også være underbevisste) om å være pedofile. 7392074[/snapback] Ja, for kjønnshår må være det flotteste som finnes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Woo... Hu gikk forbi og jeg fikk lurt en lapp med "Jeg syns du er pen" på oppi veska hennes Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Eller så liker de ikke smaken av hår... 7392085[/snapback] Skal med å drive å sleike der det er hår uansett a?! Ja, for kjønnshår må være det flotteste som finnes. 7392089[/snapback] Nei, men det er naturlig? Det er i bunn og grunn ikke normalt, IMO, for ei ung dame/jente/kvinne å ikke ha hår nedentil. Små jenter er hårløse, DET er normalt. Endret 30. november 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mkay, da har jeg vel et ubevisst ønske om å være en liten jente som er sammen med pedofile. 7392088[/snapback] Fortsett sånn. Duske damer får ikke no av meg. Iallefal ikke med tunga. Forresten så ser det mye bedre ut om begge er barbert. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har helt sinnsykt med nerver nå. Skal opp i privatisteksamen i Samfunnskunnskap for VK1 (Trinn 2). Er redd for å drite meg totalt ut og gå helt vekk fra emnet, eller å få hjerneteppe eller noe. *Skjelve på hender*. Hjelp! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, for kjønnshår må være det flotteste som finnes. 7392089[/snapback] Nei, men det er naturlig? Det er i bunn og grunn ikke normalt, IMO, for ei ung dame/jente/kvinne å ikke ha hår nedentil. Små jenter er hårløse, DET er normalt. 7392103[/snapback] På samme måte som det å bruke klær om sommeren er unaturlig... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Woo...Hu gikk forbi og jeg fikk lurt en lapp med "Jeg syns du er pen" på oppi veska hennes 7392102[/snapback] Tidenes sjekketriks edit: men da vet hun at en eller annen liker henne Endret 30. november 2006 av Mompen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På samme måte som det å bruke klær om sommeren er unaturlig... 7392127[/snapback] Tidenes argument. You've really got it figured out. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er i bunn og grunn ikke normalt, IMO, for ei ung dame/jente/kvinne å ikke ha hår nedentil.Små jenter er hårløse, DET er normalt. 7392103[/snapback] Det er også normalt å fjerne det. Duskedamer, vik fra meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Woo...Hu gikk forbi og jeg fikk lurt en lapp med "Jeg syns du er pen" på oppi veska hennes 7392102[/snapback] Tidenes sjekketriks edit: men da vet hun at en eller annen liker henne 7392129[/snapback] My thoughts exactly. Og hvis hu til og med husker den smårare gutten som satt ved siden av henne og studerte en blanding av dansk / riksmaal og latin (Holbergs Erasmus Montanus) og hørte på Pink Floyd, og klarer å legge sammen to og to... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har helt sinnsykt med nerver nå. Skal opp i privatisteksamen i Samfunnskunnskap for VK1 (Trinn 2). Er redd for å drite meg totalt ut og gå helt vekk fra emnet, eller å få hjerneteppe eller noe. *Skjelve på hender*. Hjelp! 7392118[/snapback] Er det muntlig? Da kan du bare bable så lenge og så langt vekk fra tema du vil. De skal stoppe deg/komme med ett nytt spørsmål når de har fått nok. Det er om å gjøre å ikke slutte å snakke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du sa nettopp svaret på hvorfor jeg ikke var oppmerksom på quotinga. Kan EGENTLIG det der, og har endra det nå. 7392043[/snapback] Goodie Det må være litt hår syns nå jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Her sitter dere å diskuterer hvor vidt kjønnshår på jenter nedentil er bra eller ikke, mens jeg skal opp i eksamen. urettferdig! Jeg er ingen religiøs person, men idag ber ejg til Gud om at det må gå bra. Edit: Muntlig ja. Endret 30. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det må være litt hår syns nå jeg. 7392145[/snapback] Kan noen måle tempen på vår kjære moderator og service mann ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På samme måte som det å bruke klær om sommeren er unaturlig... 7392127[/snapback] Tidenes argument. You've really got it figured out. 7392134[/snapback] Ja? Ditt preik om naturlighet er jo mye bedre? Kjipt for deg at du er stuck med et pelsdyr, men ikke døm andre for det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Her sitter dere å diskuterer hvor vidt kjønnshår på jenter nedentil er bra eller ikke, mens jeg skal opp i eksamen. urettferdig! Jeg er ingen religiøs person, men idag ber ejg til Gud om at det må gå bra. Edit: Muntlig ja. 7392146[/snapback] SO er kanskje ikke stedet du bør være nå, om du er så nervøs. Men hei, more Orresnei for us! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nervøs er bare forbokstaven. Jeg er regelrett psykisk ødelagt. *Nesten hvertfall* BAre noen timer igjen til jeg er ferdig though. Skal nok gå bra om jeg bare får et emne jeg greier å snakke om. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja? Ditt preik om naturlighet er jo mye bedre? Kjipt for deg at du er stuck med et pelsdyr, men ikke døm andre for det. 7392158[/snapback] Jeg er ikke "stuck" med noe som helst. Jeg er i et fantastisk forhold med den beste jenta i verden som kan gjøre hva hun selv vil med kjønnshåret sitt. Men pass på så du ikke blir sint nå, lille venn. Bare fordi noen har andre meninger enn deg så prøver de ikke å irritere deg. Slapp av litt, så kanskje verden blir et lettere sted Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan noen måle tempen på vår kjære moderator og service mann ?7392152[/snapback] Jeg tror jeg har feber :/ Servicemann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg