Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal folket foreta seg i helga da?

 

Gårsdagen var herlig. Jeg møtte noen kompiser i byen. Vi bestemte oss for å dra å bowle. Dessverre er jeg ikke noe god bowler (iallfall var jeg ikke det i går). Deretter dro hun ene venninna på jobb, mens jeg og kompisen ble i byen for å vindushoppe og spise pizza. Da jeg omsider vendte hjem koste jeg meg med Ginger Ale og WoW. ;)

 

Nå skal jeg snart til byen igjen for å studere sammen med en venninne. Jeg er fortsatt trøtt gitt. *gjespe*

Lenke til kommentar
Hva skal folket foreta seg i helga da?

 

Gårsdagen var herlig. Jeg møtte noen kompiser i byen. Vi bestemte oss for å dra å bowle. Dessverre er jeg ikke noe god bowler (iallfall var jeg ikke det  i går). Deretter dro hun ene venninna på jobb, mens jeg og kompisen ble i byen for å vindushoppe og spise pizza. Da jeg omsider vendte hjem koste jeg meg med Ginger Ale og WoW. ;)

 

Nå skal jeg snart til byen igjen for å studere sammen med en venninne. Jeg er fortsatt trøtt gitt. *gjespe*

7801936[/snapback]

Studere.. på byen? *me no understand*

 

Høres ut som en fin dag for din del :p Jeg har siste dagen på utplassering. Blir deilig med skole igjen!

Lenke til kommentar

I dag kommer TLZ, og vi skal være med en venninne ut i Knarvik i noen timer, så skal vi hjem og slappe av resten av helgen med noen filmer.

Hvilket minner meg på at jeg må saumfare en del butikker etter little shop of horrors.

jeg er lei den originale, jeg vil ha den nye. Audrey II er mye søtere der. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...