Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

God morgen eller noe.

For en gangs skyld sovner jeg i rett tid (etter midnatt) og våkner tidlig.

Nesten litt deilig.

Nå må jeg bare vaske kjelleren, dusje, kle på meg, finne noe mat, komme meg på polet, komme meg på skolen og så overtale noen til å være med på fojrtisfest :p

Lenke til kommentar
Der var hw oppe igjen..

Gjett hvem som har vært våken?

7800898[/snapback]

Batman?

7800924[/snapback]

Ja, han har kjempet mot min domokun i nattens kvelende mørke.

Tror vista har bedre drivere for lydkortet mitt.. Mye mer klarere lyd nå.. :love:

Kan blåse ut lillehjernen min med musikk på headsettet og enda spiller det krystallklart, nesten som høytalere jo.. :thumbup:

hører dem godt fra kjøkkenet.

edit: Nå kan faktisk winamp følge med meg når jeg bytter sang og at det ikke lagger, deilig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av de trådene hvor folk lurer på om noen andre her på forumet er fra f.eks bergen eller trøndelag eller stavanger. Hva er poenget med disste trådene?

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av de trådene hvor folk lurer på om noen andre her på forumet er fra f.eks  bergen eller trøndelag eller stavanger. Hva er poenget med disste trådene?

7801163[/snapback]

Kommunisere med folk som bor litt nermere deg. Er ofte spennende for noen.

Så hva er poenget med at du lager teite tråder uten mål og mening ? Synes ikke akkurat det er SÅ mye bedre.

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av de trådene hvor folk lurer på om noen andre her på forumet er fra f.eks  bergen eller trøndelag eller stavanger. Hva er poenget med disste trådene?

7801163[/snapback]

Er jo gøy for de som bor der, om det er nok folk kan man arrangere et hw treff og slikt ting :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...