Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Datasmurf: Du bare sparker henne på leggen og spør om hun vil at du skal blåse på.

7391723[/snapback]

Interessant, hun har gått nå da.

Får prøve det neste gang jeg ser henne :p

 

Engelskeksamen.

Oppgave, skriv en fantasyfortelling.

7391585[/snapback]

HÆH? Får du slike oppgaver?

7391725[/snapback]

Ja, var engelskeksamen GK allmenn.

 

Datasmurf: Du bare sparker henne på leggen og spør om hun vil at du skal blåse på.

7391723[/snapback]

Eventuelt føre en lang seriøst samtale om hvordan fitter skal se ut.

 

Lykke til datasmurf. Tipper du kan alt om dette :)

7391758[/snapback]

Interessant, jeg kan ingenting om det, og har ingen formening om hvordan det kvinnelige kjønnsorganet skal se ut :p

 

Engelskeksamen.

Oppgave, skriv en fantasyfortelling.

7391585[/snapback]

8.klasse?

7391838[/snapback]

GK Allmenn :p

 

 

De skulle være litt ungdommelige / hippe / whatever.

Var noen andre oppgaver også, men jeg skrev den som tiltalte meg best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eventuelt føre en lang seriøst samtale om hvordan fitter skal se ut.

 

Lykke til datasmurf. Tipper du kan alt om dette :)

7391758[/snapback]

Interessant, jeg kan ingenting om det, og har ingen formening om hvordan det kvinnelige kjønnsorganet skal se ut :p

Var noen andre oppgaver også, men jeg skrev den som tiltalte meg best.

7391893[/snapback]

:ohmy: Alle gutter har jo det ? Eller er jeg snål

Lenke til kommentar

Jeg er skikkelig elending til å skrive stil, pleier alltid å bygge opp litt spenning så orker jeg ikke å skrive mer, og så redda han alle sammen og de levde lykkelig i alle sine dager, dudud the end, kunne sikert fått noe til vis jeg hadde pressa meg selv litt men, synd det! hadde et gjennomsnitt på 4,1 da jeg gikk ut i sommer.

Lenke til kommentar

:ohmy: Alle gutter har jo det ? Eller er jeg snål

7391900[/snapback]

Så lenge den ikke kan forveksles med Amazonas er den pulbar...

Eller?

7391914[/snapback]

Altså ? Nei ? Eier du ingen form for selv respekt ?

 

1. Glatt barbert

2. Hele innmaten skal ikke stikke ut. Da snakker jeg ikke om noe, jeg snakker om ALT. Der nermest hullet tyter ut (GRØSSSSS)

3. Det bør være mulig å finne fram uten å føle at du er på vei i en blind laberynt.

 

Det er kravene.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Går ut fra at jeg var heldig :p

 

Har ikke sett snurten av slike i senere tid, men har ikke hatt noen flere engelsk / norskeksamener siden den tid heller.

 

Nynorsk heldags på onsdag da.

Det blir kos :love:

 

 

Men sikkert mange gutter som har interesse og formening om det kvinnelige kjønnsorgan, og jeg hadde sikkert en interesse av det da jeg var mindre / yngre, men en eller annen gang på ungdomsskolen slutta jeg å være så usaklig opphengt i det, og nå bryr det meg egentlig fint lite hvordan kjønnsorgan (mannlige og kvinnelige) ser ut.

 

Mulig jeg har blitt mer barn med årene...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Altså ? Nei ? Eier du ingen form for selv respekt ?

 

1. Glatt barbert

2. Hele innmaten skal ikke stikke ut. Da snakker jeg ikke om noe, jeg snakker om ALT. Der nermest hullet tyter ut (GRØSSSSS)

3. Det bør være mulig å finne fram uten å føle at du er på vei i en blind laberynt.

 

Det er kravene.

7391938[/snapback]

 

Får være enig i det. Veldig enig.

 

Men en bitteliten stripe får ikke junior til å stirre på føttene mine...

Helst glatt, og jungel er rett og slett jævlig.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Det er jo greit at det ikke ser ut som det har blitt kasta syre på og så spist på av ville dyr.

7391963[/snapback]

Ikke sant. Da mister jeg appetitten helt. Det er virkelg turn of det. Da vil jeg heller ha en tvilsom stor bikkje (sau, hest) til å glo på meg.

 

Så er det digg med en sånn klitoris man kan suttepå. Haha, saklig. Veldig.

 

 

Okei, en stripe har jeg ikke imot. Trenger jo ikke være nybarbert hver gang. Men jeg setter ikke pris på bartekos for å si det slik.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Hmm...

Vi har ikke engang hatt om historiske posisjoner og makt i Storbritannia etc i engelsken.

Vi har i år lest "The Outsiders" av S.E. Hinton (som vi i og for seg fortsatt holder på med), om man ser bort fra meg, som ble ferdig rundt høstferien en gang, og nå leser en bok om en gutt som vokser opp i Nord-Irland, katolikk og greier.

Husker ikke noe ut av den bortsett fra at boka heter Cal.

 

Bruker engelsktimene stort sett til å sløve og gjøre narr av læreren som ikke kan engelsk og å lese Warcraft-bøker, samt skrive et og annet dikt og glo tomt ut i luften.

Lenke til kommentar
Altså ? Nei ? Eier du ingen form for selv respekt ?

 

1. Glatt barbert

2. Hele innmaten skal ikke stikke ut. Da snakker jeg ikke om noe, jeg snakker om ALT. Der nermest hullet tyter ut (GRØSSSSS)

3. Det bør være mulig å finne fram uten å føle at du er på vei i en blind laberynt.

 

Det er kravene.

7391938[/snapback]

Alle gutter/menn som krever glattbarbert fitte har mer eller mindre ønsker (disse kan også være underbevisste) om å være pedofile.

Lenke til kommentar
2. Hele innmaten skal ikke stikke ut. Da snakker jeg ikke om noe, jeg snakker om ALT. Der nermest hullet tyter ut (GRØSSSSS)

3. Det bør være mulig å finne fram uten å føle at du er på vei i en blind laberynt.

Haha, du beskriver så bra og gir meg vakre bilder i hodet :!:

7392018[/snapback]

Jeg putter sjela mi i ting :ermm:

 

Ja SnittLeif, nemlig. Ehh. Jeg er en liten pedofil. Bare fordi jeg setter pris på fitter uten hår.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...