Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste request noen sinne kom i dag.

Fikk spørsmål fra en liten jente om jeg kunne sende sangteksten til spice girls  - Do it til henne på sms :lol:

Værste av alt var at jeg gjorde det :S

7796963[/snapback]

Jeg ringte 1881 før jul og spurte hvilken søndag som var første søndagen i advent.

Jeg fikk svar.

Reklamene til 1881 tilsier at vi kan ringe og spørre om hva som helst, så lenge det er noe vi trenger opplysning om :)

Lenke til kommentar

Genialt B-real :D Dagens gode gjerning :)

Begynner og bli irritert på munnsåret mitt. Hver gang jeg smiler, eter, røyker eller snakker begynner det og blø. Blir faen meg bare større og større. Skal være sint og faste helt til det gror. Får håpe det hjelper.

Lenke til kommentar

Pøh, Eplefe. Nå snakker du kun ditt miljø, veit du åffer? Mitt miljø er ikke sånt, hvis noen blir mistenkt som homofile. Da pleier de som regel si "Veit du hva? Ja jeg er homo, og jeg er stolt av det!" og klemmer alle gutter de ser. Overdrama, for å fortelle at de ler bare av påstander de får

Lenke til kommentar
hahaha :(

Jeg tok 3 stk sovepiller i går natt, klokka 9.

Så var jeg våken til klokka 6, også tok jeg en til.

Så våkner jeg klokka 17:ettellerannet.. Får vel be mamma skrive melding om at jeg var syk siden jeg ikke dro på skolen.

7797510[/snapback]

Eller hva med å bare fortelle henne sannheten og si at du fucket opp med å ta sovepillene dine? Tenkt på det noen gang?
Lenke til kommentar

Og der var noen timer sløst bort til knoting med bilder.

Ja ja, får si meg fornøyd med oppdatering av dAen min for nå.

Går sikkert noen måneder til neste gang, om jeg da ikke klarer å holde meg våken lenge nok til å finne meg klær som kan brukes utendørs i -10 og snø og tar med meg kameraet og stikker ut.

Highly unlikely :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...