Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nehei så! For vi kan snakke om alt mulig, fy faen jeg hater kristine altså! De er så teite! bare tror på gud å luft å brød å sånn, teitinger!

7796460[/snapback]

Men lille venn da!! Hvorfor irritere seg over det? Hvorfor ikke heller la de kristne få være kristne, så kan du selv avgjøre hva du vil.. :)

Retting: Det heter kristne...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Men lille venn da!! Hvorfor irritere seg over det? Hvorfor ikke heller la de kristne få være kristne, så kan du selv avgjøre hva du vil.. :)

7796469[/snapback]

Jeg bare tulla da, de eneste kristne jeg har noe imot er de som hopper fram fra en busk å skal frelse deg.. fins altfor mange av de

Lenke til kommentar
Jeg bare tulla da, de eneste kristne jeg har noe imot er de som hopper fram fra en busk å skal frelse deg.. fins altfor mange av de

7796472[/snapback]

Jeg er på en måte litt enig med deg der... :yes:

Dobbeltpost! ÆSJ!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Jeg er på en måte litt enig med deg der... :yes:

7796479[/snapback]

Jeg liker å begynne å kødde med de, sier at faren min tok selvmord å mamma tok overdose, bodde hos bestemor å farfar slo meg å sånn... spør om hvor jesus var da å hvorfor gud ikke hjalp meg... da blir de ganske målløse... ANBEFALES!

Jeg fant nettop ut av at Samantha Fox er ganske sexy... :hmm:

90% av mine innlegg er i Ot baren... er det bra eller?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

7796469[/snapback]

7796472[/snapback]

Feks folk som stopper deg langs gata i en van pepra med jesusfisk..

Kan ikke sånne folk la folk være ifred, man vil iallefall ikke bli kristen når sånne folk prakker det på deg å sier at man kommer til helvete osv :nei:

Har ikkeno hat mot kristne men ekstreme kristne som skal frelse alle og en hver kan brenne :)

Endret av Hazard
Lenke til kommentar
Tror faktisk fysisk smerte er det eneste som kan stoppe de :ermm:

7796539[/snapback]

Eller det at de kanskje finner ut at Gud ikke finnes. Det kan stoppe de folka temmelig.. :yes:

7796544[/snapback]

Tingen er at ingen kan motbevise det godt nok for dem..

Lenke til kommentar
Det finnes ingen bevis for at Gud ikke finnes. Bare ikke bevis for at finnes heller.

7796553[/snapback]

Har jeg sagt det eplefe?? Jeg bare nevnte noe som kunne fått folkene til og stoppe....

Men det er rundt 67% sjanse for at Gud finnes... :)

KILDE!!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...