Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Men vet ikke om du bor hjemme, da er det vel litt annerledes med husarbeid?

7790161[/snapback]

Bor hjemme. Husarbeidet tar vi på lørdager :wee:

..Men gå tur er sikkert lurt, jeg burde egentlig også dra på trening. Men gah, jeg har blitt skikkelig lat i det siste :D

Jeg håper på å kutte ned på databruken etterhvert! (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NgZ: Tror ikke det sitatet passa helt inn der, egentlig. :p

Heller 'misforstått, jeg har misforstått, og jeg føler meg jævla dum', som Jokke også sier. :wee:

7790152[/snapback]

Joda, ser du ikke hvoe selveid han er der?
Ja. Man må tenkte litt for å skjønne den du.
Tenke litt for å skjønne den? :$

7790096[/snapback]

Lenke til kommentar
Bor hjemme. Husarbeidet tar vi på lørdager :wee:

..Men gå tur er sikkert lurt, jeg burde egentlig også dra på trening. Men gah, jeg har blitt skikkelig lat i det siste :D

Jeg håper på å kutte ned på databruken etterhvert! (:

7790193[/snapback]

Morsomt at databruk til tider minner om røyking. "Skal bare sitte litt til, så legger jeg meg." "Jeg skal prøve å sitte maks en time hver dag."

Så lenge en får det sosiale livet en har behov for og den treningen en burde ha, syns jeg folk bør sitte med god samvittighet.

Lenke til kommentar

Haha, admin her paa skolen kjedet seg vist.

Plutselig begynte musen min aa bevege seg ukontrollert, og jeg som var redd for virus skrudde av dataen. Deretter ringte admin til laereren min, og paa en pc som ikke var i bruk hadde han tegnet over hele skjermen. Haha, artig! :!:

Lenke til kommentar
Morsomt at databruk til tider minner om røyking. "Skal bare sitte litt til, så legger jeg meg." "Jeg skal prøve å sitte maks en time hver dag."

Så lenge en får det sosiale livet en har behov for og den treningen en burde ha, syns jeg folk bør sitte med god samvittighet.

7790231[/snapback]

Hehe, ja. Det kan det. Nei, føler jeg har da et sosialt liv, og trening? Jah, får den jeg trenger. Men off, utrolig mye tid som går bort på nerding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...