Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå hater jeg fisker. Har føkka med akvariet i nesten 3 timer nå. Har akkurat rekki og fått ut alt og skrubba det ned. Nå koker jeg grusen i vasken. Nå skal de jævla algene dø! Hater dem! Har kasta 90% av planetene mine fordi de blir drept av de dumme algene. ARG!

 

Bare å flytte akvariet, pusle sammen pumpa (har ikke peil på hvordan) og flytte akvariet til andre siden av stua vekk fra viduet. Så må jeg hive oppi 160 liter vann. Jippi :(

Lenke til kommentar
Akkurat nå hater jeg fisker. Har føkka med akvariet i nesten 3 timer nå. Har akkurat rekki og fått ut alt og skrubba det ned. Nå koker jeg grusen i vasken. Nå skal de jævla algene dø! Hater dem! Har kasta 90% av planetene mine fordi de blir drept av de dumme algene. ARG!

 

Bare å flytte akvariet, pusle sammen pumpa (har ikke peil på hvordan) og flytte akvariet til andre siden av stua vekk fra viduet. Så må jeg hive oppi 160 liter vann. Jippi :(

7789142[/snapback]

For fiskene til kattene ;)

Lenke til kommentar

Det er umulig og ikke få alger. Men setter du det sånn at det ikke får sollys og har mange algespisende fisker oppi går det bra :) Du jo ikke ha store forrurensende fisk, men kan ha små søte tetraer eller annet som ikke griser så mye. Bygger du inn akvariet kan du jo fint fjerne alger på andre siden av veggen. Det ene akvariet mitt er det nesten ikke alger i. Må fjerne dem hver 3. mnd elns. Det andre står i sola og det er algehimmelen oppi der :roll: Dessuten døde algespiserne som bodde der, og det hjelper ikke akkurat.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
For jeg har en sånn skille vegg... har lyst til å bygge et akvarium inni den.. hadde vært fancy :D

7789259[/snapback]

Lag en post i akvarietråden på hus og hage delen, eller dra til www.akvarieforum.no og søk litt rundt. Der har folk sinnsykt peil. Mange som har laget DIY-tråder om innebygging av akvarier hvis jeg husker rett.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...