Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål til Den store P: Signaturen din. Er den kun for å irritere?

7391239[/snapback]

Hvordan det? Føler du at du blir provosert? For vis den gjør det, så er det akkurat det som er meninga

7391245[/snapback]

Hvorfor skulle jeg føle meg provosert?

Bare lurte på det faktisk var noe du mente eller hva det var jeg

Lenke til kommentar
Noen som har lest bruksanvisninga utapå Oreo-pakka? :wee:

7391249[/snapback]

Du har lys til å erigere min kjeks, og dyppe den i melk!

@Snittleif, nei det er bare kødd egnetlig, men føler for å provosere på meg hyperkristne..eller folk med aids, er ikke noe seriøst. Men for meg er religion og kristendom idioti

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
@Snittleif, nei det er bare kødd egnetlig, men føler for å provosere på meg hyperkristne..eller folk med aids, er ikke noe seriøst. Men for meg er religion og kristendom idioti

7391255[/snapback]

Provosere på seg hyperkristne er gøy. Personlig tror jeg at det finnes en Gud, men om det er den kristne er ikke godt å si. Kjæresten min og moren hennes er kristne begge to , så jeg har respekt for kristne (det har sikkert kanskje du også), men for mye av det "gode" er ikke sunt.

Det er jo de som bor her i byen som fort kan finne på å jage noen av mine mørkere antrukkede venner nedover gata med bibelen. Det syns jeg er lettere latterlig.

For mange er religion og kristendom idioti og jeg syns det er fint at du lever godt med de meningene :)

Det beviser bare at vi styrer vårt eget liv og ikke nødvendigvis trenger innflytelse fra "høyere makter"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...