Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha! Det er er derfor!

7787146[/snapback]

Jepp.

Men tenk deg om da. De stoler ikke på han ?

Hvorfor skulle han da sende kabinettet nedover om de ikke stoler på han ? Da han faktisk bare kan ta av frontdekslet hjemme.

"Hei, jeg kjøpte meg mobil, men det minnekortet på 512mb som skulle være med var ikke med, send et nytt da"

Så får du beskjed om å sende inn mobilen. Hva skulle det nå da hjelpe, da du også bare kan ta ut minnekortet.

Juliess: Fikk sett halve Batman Begins da ;)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hehe, var ganske tragisk latterlig, vi åpner og skal se actionfilm, og inni er den dårligste norske filmen som er lagd :wee:

7787141[/snapback]

Enig med deg at filmen ikke akkurat er norges stolthet! :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han da sende kabinettet nedover om de ikke stoler på han ? Da han faktisk bare kan ta av frontdekslet hjemme.

"Hei, jeg kjøpte meg mobil, men det minnekortet på 512mb som skulle være med var ikke med, send et nytt da"

Så får du beskjed om å sende inn mobilen. Hva skulle det nå da hjelpe, da du også bare kan ta ut minnekortet.

7787161[/snapback]

Durr, fordi han har solgt frontdekslet på svartebørsen i Australia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Aha! Det er er derfor!

7787146[/snapback]

Jepp.

Juliess: Fikk sett halve Batman Begins da ;)

7787161[/snapback]

Ja, ikke sant? Det er jo ikke noe problem for meg å bare la vær å legge med den varen jeg klager på å ikke ha fått :p

Skal krangle litt med de, kanskje de innser hvor idiotisk de er ;)

Lenke til kommentar
Durr, fordi han har solgt frontdekslet på svartebørsen i Australia.

7787186[/snapback]

Tror han hadde fått mer for deg i Gambia.

Bare si til dem at det er et høyteknologisk slagvåpen. Du hadde fått millioner for det.

Du får stå på ditt ja Göncz, det er virkelig teit av dem å være så tvære. Spør de om vis du bestiller hovedkort og prossesor, så kommer ikke prossesoren, må du da sende inn hovedkortet ?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Det smakte så vondt :p Eller det smakte akkuart som mårpølse.. bare litt ekkel konsistens..

Jeg tygde å tygde å tygde, men kom jo ingen vei, var litt godt å suttep å det da.. blei litt ekkelt ettervært.. så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det igjen :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Det smakte så vondt :p Eller det smakte akkuart som mårpølse.. bare litt ekkel konsistens..

Jeg tygde å tygde å tygde, men kom jo ingen vei, var litt godt å suttep å det da.. blei litt ekkelt ettervært.. så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det igjen :p

7787247[/snapback]

Mårpølse er jo dritgodt..

Kjøpte du den brune eller gule? Den gule er skikkelig søt mens den andre er saltere.

Og de jeg kjøper er myke.

Jack links Beef jerky

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Mårpølse er jo dritgodt..

Kjøpte du den brune eller gule? Den gule er skikkelig søt mens den andre er saltere.

Og de jeg kjøper er myke.

Jack links Beef jerky

7787254[/snapback]

Jeg kjøpte Jack Links Beef Jerky.. den brune posen, fordi det sa du at jeg skulle gjøre hehe :p

Men jeg likte det ikke.. Hmm jaja, noe anna rar mat greier du syns jeg skal prøve? Er alltid ute etter å teste nye ting :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...