Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og, hva synes dere om den nye hjemmesiden min?

7786926[/snapback]

Jeg liker spesielt godt de grafiske detaljene, og man ser at du har brukt god tid på den grafiske utformingen :tease:

blir .no domene på meg nå en av de første dagene, men klarer ikke bestemme meg for noe som faktisk går. Hittil tror jeg lweb.no eller l-web.no ligger an til å vinne.

Lenke til kommentar
Ja Clvn, du har masse å glede deg til. Trodde selv jeg aldri skulle få sove i natt, etter den heftige triathlonen med Heroes, Prison Break og 24. Litt mye adrenalin. :p

7787003[/snapback]

Tviler ikke! Da var det bare å finne en måte å slå ihjel 4 timer og 20 minutter fort..

Lenke til kommentar
Omg, fikk et HTPC kabinett uten frontdeksel, og nå skal de ha meg til å sende hele driten tilbake for å få nytt frontdeksel. Fatter ikke logikken.

7787091[/snapback]

Åssen går det ann at det skulle mangle noe så vesentlig ?

Julie kjøpte seg Miami Vice på spaceworld. Når vi skulle se filmen var det "Olsen Banden Junior på cirkus" Var teit, men fikk oss en god latter.

Lenke til kommentar
Julie kjøpte seg Miami Vice på spaceworld. Når vi skulle se filmen var det "Olsen Banden Junior på cirkus" Var teit, men fikk oss en god latter.

7787094[/snapback]

Haha :wee:

Omg, fikk et HTPC kabinett uten frontdeksel, og nå skal de ha meg til å sende hele driten tilbake for å få nytt frontdeksel. Fatter ikke logikken.

7787091[/snapback]

Slikt er superidiotisk, de kan jo bare sende deg frontdekselet så kan du trykke det på selv, alle klarer vel det, men de har vel regler og slikt de må forholde seg til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

7787091[/snapback]

Åssen går det ann at det skulle mangle noe så vesentlig ?

7787094[/snapback]

Hakke peiling, men irriterende er det iallefall. Har netopp montert PCen, og må nå demontere den igjen for å sende tilbake kabinettet. Hvorfor kan de ikke bare sende meg et nytt frontdeksel\kabinett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...