Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Bah.

Jeg kjeder meg.

Vært våken i alt for lang tid allerede.

Denne dagen vil bli maks lang.

5 timer norsk og jeg starter dagen med hodepine og kvalme, men er ikke hjemme fra skolen siden jeg ikke har 40 i feber.

Woohoo.

Lenge leve osv.

Fikk i det minste 5 i norsk muntlig, sier meg fornøyd med det.

 

Om noen lurer (mot alle odds), gikk det bra med søstersen i går.

Ingenting brekt eller herpa eller noe.

Bare kraftig forslått.

Hvor folk fikk det for seg at hu hadde mista fingern, vet jeg ikke, men hu hadde bare jævlig vondt. Ingenting forsvant annet enn at miksmasteren sist ble observert i søppelkassa :p

Var ikke så ille med glasset i hånda heller, gikk lett å plukke ut og ikke mye styr.

Var nok mest sjokket og smerten der og da.

Alt er bra igjen nå, men den heldige jævelen får være hjemme :p

Vel, hu fortjener det vel. Now if you'll excuse me, I have a shot to take.

 

 

 

Yoghurtshot ftw

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjedde med meg en gang...

Var over telefonen da, men det ble annmeldelse og politiavhør av hele greia, jeg var 8 eller noe slikt ^^

7786699[/snapback]

Woho...Skikkelige barndomstraumer med andre ord. Hvrdan greide han å tvinge seg inn i bakenden din over telefon?
Lenke til kommentar
Hoho...Skikkelige barndomstraumer med andre ord. Hvrdan greide han å tvinge seg inn i bakenden din over telefon?

7786705[/snapback]

Neh, han bare ringte å ville ha meg til å runke og slikt, tydeligvis stod han et stykke borti gata i en bil...

Men søstern kom og oppdaget det da, hun var vel en 12-13 år da så hun skjønte at dette ikke var normalt :p

 

Hadde det vert nå og det var min lillebror hadde jeg tatt stålballtreet og løpt bort til fyren, jævla pervo..

Nå er han i fengsel fordi han stod utenfor barnehagen å kikket og prøvde seg på barnehageunger

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er dere en noob ?

7786776[/snapback]

 

pwn / p00n / pwned = betyr «å eie» noe eller noen. pwn er en «typo» ( en feilskrivning) av det engelske ordet «own» som betyr å eie.

 

Jeg viste det! Jeg har en kamerat som sa at det var en forkortelse for "pownage"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...