Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jo være at de sier det til hver av klassene, Skogli xD

7785101[/snapback]

 

Vel, noe i likhet hendte her tidligre med meg...'

 

lærer i vår klasse: Dere ligger 2 sider bak B-klassen (som han også har i samme faget)

lærer i deres klasse:Dere ligger 2 sider bak A-klassen (oss)

 

Vi fant ut at egentlig var vi like langt og at han brukte det for å stresse oss til å jobbe mer og fortere.... :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Luchy: Hei Tommy! Hvordan går det? :)

7785189[/snapback]

Hei Tommy :wee:

 

Hvordan det går? Vel, jeg vet ikke. Har mange tanker og blandet følelser for tiden og jeg vet ikke hva det kommer av å så savner jeg jenta mi noe synnsykt.

 

Hvordan går det med deg da?

 

Edit: Er så kos at vi er Tommy :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Det er faktisk fett at vi begge er Tommyer. Vi må huske å ønske hverandre god jul og greier i det virkelige liv en gang. ;) "God jul, Tommy". "Ja, god jul Tommy".

 

demille: Wow. Du er skikkelig flink du. Fortsett sånn. Jeg er dessverre blottet for talent i matte, fysikk og kjemi. Jeg klarte utrolig nok å motivere meg til å få en høyere standpunktkarakter i matte, så jeg ender opp på 3 der, noe jeg sier meg fornøyd med (jeg hater faget). Biologi, psykologi og språk generelt er kos. ^^

Lenke til kommentar
Det er faktisk fett at vi begge er Tommyer. Vi må huske å ønske hverandre god jul og greier i det virkelige liv en gang. ;) "God jul, Tommy". "Ja, god jul Tommy".

7785265[/snapback]

Hadde vært koslig det vet du :)

Men la meg bli ferdig med utdanningen, så skal jeg komme til Finland og så stikker vi på Potf konsert :wee:

Lenke til kommentar
Du bor der og visste det ikke? *peke og le*  :!:

7785347[/snapback]

Kan ikke si at det bryr meg. For meg er det bare en plass hvor jeg bor. Hvordan staus byen har betyr ikke mye for min del

 

Hut dere opp til Nordens paris så arrangerer jeg fest! Drinks on the house!

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...