Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor jobber du? Jeg vil fysisk stjele noen varer fra deg. ^^

7783581[/snapback]

Som om Metallica begynner å ta bussen fordi jeg har lastet ned et par låter fra dem. :)

 

Musikkbransjen krever for mye av musikken. Musikk er overpriset.

 

Film derimot føler jeg skam når jeg stjeler. Det er mange mennesker som skal leve på det og prislappen på en film blir eksponensielt større i forhold til å runke i et studio i tre måneder for å gi ut 10-12 låter.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Hvor jobber du? Jeg vil fysisk stjele noen varer fra deg. ^^

7783581[/snapback]

Som om Metallica begynner å ta bussen fordi jeg har lastet ned et par låter fra dem. :)

 

Musikkbransjen krever for mye av musikken. Musikk er overpriset.

 

Film derimot føler jeg skam når jeg stjeler. Det er mange mennesker som skal leve på det og prislappen på en film blir eksponensielt større i forhold til å runke i et studio i tre måneder for å gi ut 10-12 låter.

7783646[/snapback]

 

 

Helt ening! Selv kjøper jeg filmer og støtter opp! Men musikk derimot :whistle:

Lenke til kommentar
prislappen på en film blir eksponensielt større i forhold til å runke i et studio i tre måneder for å gi ut 10-12 låter.

7783646[/snapback]

hihi..

Like morsomt hver gang man ser noen som ikke forstår musikk prøve å leke forståsegpåer.

 

Må bare le litt av slikt

7783699[/snapback]

 

Da kan vel du forklare litt om hvorfor det er feil du da!

Lenke til kommentar
Da kan vel du forklare litt om hvorfor det er feil du da!

7783722[/snapback]

Du trenger selvfølgelig ikke å tro på det jeg sier nå, men jeg må snart stenge butikk og derfor gjøre klar for å stenge.

 

I tillegg er musikkproduksjon en så stor ting at det blir for mye å sette seg inn i for at jeg kan skrive det her.

 

Med andre ord: Har ikke tid

Lenke til kommentar
En middels stor filmproduksjon involverer mange, mange hundre mennesker, hvor man trengs for å spille inn en plate?

7783766[/snapback]

Jeg mener nå at mengden mennesker som er medvirkende er irrelevant i forhold til hvor mye platene koster.

 

Finnes det kino for plater?

Tenk gjennom hvor banalt uhorvelig latterlig perverst mye penger filmselskaper tjener på kinovisning

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at mengden mennesker som er medvirkende er irrelevant i forhold til hvor mye platene koster.

Selvfølgelig er det relevant, de skal jo alle ha betalt.

 

Finnes det kino for plater?

Ja, det kalles en konsert.

 

Tenk gjennom hvor banalt uhorvelig latterlig perverst mye penger filmselskaper tjener på kinovisning

7783783[/snapback]

Som Steffy sa; det er ikke der brorparten av inntektene kommer fra. For ikke å snakke om at det er filmer som ikke går på kino i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg synes CD-er er altfor dyrt. Hører mest på hip hop, men er ikke så altfor mange som gjør det. Det fører til at hip hop aldri blir bestsellers på Platekompaniet, og derfor aldri nice price heller. Er derfor jeg laster ned såpass mye musikk som jeg gjør.

 

Kall det stjeling. Da kommer selvfølgelig spørsmålet; Hvem er det som er den største tyven, de som laster ned musikken gratis, eller de som tjener milliarder på andres musikk?

 

Kom på at det muligens ikke er så lurt å legge ut om hva jeg gjør og ikke gjør av lovlige ting her, men det får gå..

 

 

Edit: manglet noen bokstaver.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Kall det stjeling. Da kommer selvfølgelig spørsmålet; Hvem er det som er den største tyven, de som laster ned musikken gratis, eller de som tjener milliarder på andres musikk?

Edit: manglet noen bokstaver.

7783921[/snapback]

De som laster ned, eller produsentene som gjør at albumene blir solgt gjennom penger til produksjon av selve musikken, i tillegg til å være manager/agent, ordne PR, få platene trykket og i butikken?

 

Jeg må nok være teit og si at den som stjeler er litt mer tyv.

Lenke til kommentar
Så den på Nrk for en stund siden, har gått tre kvarter hver dag siden. Dette i tillegg til avhold til brus.

7783181[/snapback]

Ja, det skjønner godt at du forandret deg, med tanke på all den nye og revolusjonerende informasjonen den filmen kommer med. Hvem kunne vel vite at et kosthold kun bestående av fett, tomme kalorier og brus kan være usunt?

7783463[/snapback]

 

Nå kom ikke akkurat dette på meg som en bombe, men jeg innså at en trenger mosjon uansett om en er tynn eller tjukk. Så kan ikke si at jeg har forandret meg, med tanke på at jeg ikke husker sist jeg spiste på McDonalds.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...