Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Har du ikke sagt ifra at du ikke var i nærheten av den senga?

7780642[/snapback]

Selvfølgelig har jeg det, men hun synes jeg burde betale ettersom jeg var en av dem som sov over, og fordi vi er venner. Og foreldra vil ha erstatning, så istedet for å spørre alle som var på festen, som blir dumt, tar hun bare å ber vennene hennes betale =/

Pfft, visst faen er jeg det. Ser bare litt dum ut på håret for øyeblikket :p

7780644[/snapback]

For øyeblikket? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller til det gror ut igjen da, DA BLIR JEG PEN IGJEN! :cry:

*sette seg ned i et hjørne å grine*

7780681[/snapback]

Stakkar *trøste* Du er så pen så, på innsiden. Der det teller :)

Da gjør du det samme den gangen noe virkelig dyrt blir ødelagt hos deg.

7780684[/snapback]

Det kommer aldri til å skje. Jeg har mer i hodet, arrangerer ikke en fest å ber folk ta med så mange de vil. Og om jeg noen gang gjør noe så teit skal jeg hvertfall ha en viss kontroll over huset og folka.

..Men som sagt, jeg gjør bare ikke sånn. Men joa, hun kan skylde meg en der.. Om det skjer noe en gang :p

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Joda, Kunnskapsløftet. Eid twice.

7780808[/snapback]

Må les det jeg skriver til deg da.

Kunnskapsløftet er kunn innført i VG1. Om man skal gå i lærefag så er ikke faget innført. Å siden Den Store P er født i 87, kan han umulig ha fått bruk for kunnskapsløfte, siden reformen ikke gjelder hans årgang.

Det finnes kun en mulighet å bruke den nye reformens læreplaner i bedrfit og det er å bli voksen lærekandidat, som også er umulig om man er født i 87.

Var det noe mer ?

Masse skrivefeil, gidder ikke rette.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Men så har det seg at P jobber som lærling i en bedrift, og går ingen fag. Så derfor antok jeg at han var ute av dikskusjonen.

7780827[/snapback]

Er du helt teit ?

Når du er lærling er du fortsatt under videregående utdanning. Følger en fast læreplan og har mål å fylle på akkurat lik linje som du har på skole.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...