Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Because you like it.

Det er så dødt i SO for tiden. Føler vi ikke klarer å holde en samtale gående lengre.. :(

7780008[/snapback]

Vedde på det? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stemningen blir iallefall ikke bedre om folk holder kjeft :hrm:

:dontgetit:

Edit:

Jeg kan jo fortelle hva som skjer her:

Vi har matte, men læreren har ikke ankommet ennå... :whistle:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Vi, derimot sitter i redaksjonen, og jeg gidder faen ikke å skrive noe mer av en ingress en det jeg har allerede, og jeg orker ikke tenke ut en overskrift, enda jeg faen har deadline i dag >_<

Begynner på noe nytt i morgen. Avslappende uke, meg midt i rassen. Hele redaksjonen kommer til å ha magesår på fredag.

Lenke til kommentar

En fin start på dagen i dag:

-Jeg våkner 10min før jeg må dra.

-Jeg rekker ikke frokost eller barbeing, så jeg er sulten og ser ikke ut.

-Øynene mine har oppført seg rart de siste dagene, og jeg må droppe linsene mine. Briller er flott...not.

-Jeg mister nøklene innunder trappen nå jeg skal låse ytterdøra. Det tar fem minutter å grave dem frem, og når jeg da tar på dørhåndtaket med en våt, kald hånd, frosser den seg fast. (slikket på et gjerde anyone?)

-Da må jeg rive meg løs - AU, og gå og skrape bilen med allerede ihjelfrosne hender.

-Til slutt er jeg på skolen 13 mnutter forsinket, og kan like så greit vente til pausen om 20min medå gå inn, så jeg ikke forstyrrer hele salen.

Det kan jo i hvert fall ikke bli noe særlig verre etterhvert...

?

Lenke til kommentar

Min morgen:

Kom hjem fra jobb kl 07:30. Har sittet og ventet på en takstmann skulle komme og se på leiligheta mi kl 10. Han kom 10:30 og brukte ca. 2 minutter før han dro videre i huset. Nå skal jeg legge meg, og sove til ikveld.

Ikke akkurat like fælt som NgZ :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...