Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Tror det er mot reglene, men noen posta en guide for litt siden hvordan man gjør det. search :)

7777293[/snapback]

Fant den hehe... og guiden er lagra lokalt på pc'en min i tilfelle noen slemme menn med moderatorhatt og/eller bart kommer og prøver å ødelegge moroa :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er mot reglene, men noen posta en guide for litt siden hvordan man gjør det. search :)

7777293[/snapback]

Fant den hehe... og guiden er lagra lokalt på pc'en min i tilfelle noen slemme menn med moderatorhatt og/eller bart kommer og prøver å ødelegge moroa :p

7777351[/snapback]

Da har visst de slemme mennene vært å sletta tråden ser det ut som... Jaja, de rakk ikke stoppe MEG! :ph34r::p

Lenke til kommentar
Nå har jeg brukt Google Calender i litt over fem minutter, og allerede føler jeg at jeg har orden på livet som aldri før.

7777461[/snapback]

Du anbefaler det?

7777535[/snapback]

Jeg gjør værtfall.. :)

Utrolig lett, greit og oversiktlig.. Også gjør det ikke noe om pcn får en uventet krasj :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg brukt Google Calender i litt over fem minutter, og allerede føler jeg at jeg har orden på livet som aldri før.

7777461[/snapback]

Jeg bruker Rainleander2. :)

Funker fett for meg.

Svarte, de fjerna guiden for fjerning av gjestebok i piczo før jeg fikk sett den... :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe liv å holde orden på. Jobbe/sove/runke/jobbe/sove/runke.

Trenger ikke kalender for å holde styr på det :)

7777526[/snapback]

Jeg har ikke så mye å holde orden på, jeg heller, men nå vet jeg i hvert fall når neste prøve er.

Den ville ikke med opera. lol

7777564[/snapback]

Det funker fint, bare trykk avbryt.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Rainleander2. :)

Funker fett for meg.

7777571[/snapback]

Informasjonen i Rainlender lagres vel lokalt? I så fall er det uaktuelt for meg.

7777682[/snapback]

Finnes det noe programmer som gjør at du kan hente ned informasjon fra google calendar og putte det på desktoppen?

Lenke til kommentar

Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Nettop kommet hjem fra skyøter og en litt over middels lang ventetid på bussen. Knalldeilig med snø.

Skjedd noe her siden sist?

Edit: Glemte å si at jeg har laget meg en stooor kopp kakao. :)

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...