Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høhø, prøvd å trykke på "I reject the lord" og sånt nederst på sida? Etter et par "Are you sure you reject the wisdom of Christ?"-sider, kommer du RETT til helvete, faktisk.

"We're going to examine the place the Bible calls hell. We'll present documented evidence for a place called hell. Don't take what you're going to read lightly. If what you read is true — YOU COULD BE IN SERIOUS DANGER! "

Nå ble jeg redd gitt.

Lenke til kommentar

Ah... nice oversikt over hva forskjellige artister har kvelda av. Jeg bare overser den kristne propagandaen og legger den i bokmerker jeg. Får sikkert bruk for den sida en eller annen gang! :thumbup:

edit: haha :!: hvis dy trykker på I choose death og så på I reject jesus as my saviour så forteller de deg at du havner i helvete og greier. Så jævlig forutsigbart. :D

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
edit: haha :!: hvis dy trykker på I choose death og så på I reject jesus as my saviour så forteller de deg at du havner i helvete og greier. Så jævlig forutsigbart. :D

7776941[/snapback]

Hva ellers skulle de sagt?

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg. Det er masse, masse snø. Og jeg har ikke kamera enda.

Jeg skal bli fanatisk fotograf, tilhenger av fotografisme, og så skal jeg selvmordsbombe meg selv på fotoknudsen på galleriet. JEG VIL HA KAMERAET MITT!

7776450[/snapback]

*Bare for å være slem*

Jeg har kamera, og jeg lånte en "murstein" av en bok på biblioteket idag.

Adobe Photoshop CS2 for photographerts :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...