Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jajajaja men pengen skal jo holde.. Er unødvendig å kaste de ut av vinduet på avgifter, dessuten tenker jeg på de som er mindre heldige.. som har mindre penger enn meg... eeehehe 7774230[/snapback] Haha, så fantastisk teit! Har du pengene i banken ? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jajajaja men pengen skal jo holde.. Er unødvendig å kaste de ut av vinduet på avgifter, dessuten tenker jeg på de som er mindre heldige.. som har mindre penger enn meg... eeehehe 7774230[/snapback] Skal vi gifte oss? For så å skille oss, slik at jeg kan få masse penger uten å egentlig gjøre noe? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du pengene i banken ? 7774232[/snapback] De står egentlig på en sperra konto som jeg ikke har tilgang til før jeg er 21, så foreldrene mine "hjelper" meg å styre de Skal vi gifte oss? For så å skille oss, slik at jeg kan få masse penger uten å egentlig gjøre noe? 7774235[/snapback] Du vil bare ha meg for kroppen min du, pengene er bare et pluss Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 De står egentlig på en sperra konto som jeg ikke har tilgang til før jeg er 21, så foreldrene mine "hjelper" meg å styre de Noe som vil si at du skatter vekk hele lønna di på formuen! Betaler du mye formue skatt ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det koster masse spenn fordi regjeringen er grådige, og trenger fler luxusreiser. De sier det er fordi biler er slemme, men da burde de vel også ta litt mer hensyn til miljøet? Det blir ikke noe bedre miljø fordi biler er dyre. Det eneste det fører til er at unge mennesker og pensjonister enten ikke har råd til bil eller må ta til takke med en trafikkfarlig, gammel en. Hater staten. Nå skal de øke årsavgifta på forurensende biler (gamle og diesel) og ejg kommer aldri til å få råd til å ha bil igjen. Den skulle opp til max 6 lapper tror jeg. Var helt sjukt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 De står egentlig på en sperra konto som jeg ikke har tilgang til før jeg er 21, så foreldrene mine "hjelper" meg å styre de Noe som vil si at du skatter vekk hele lønna di på formuen! Betaler du mye formue skatt ? 7774244[/snapback] I do not know Har aldri sjekka det, som sagt, mamma å pappa som styrer det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det koster masse spenn fordi regjeringen er grådige, og trenger fler luxusreiser. De sier det er fordi biler er slemme, men da burde de vel også ta litt mer hensyn til miljøet? Det blir ikke noe bedre miljø fordi biler er dyre. Det eneste det fører til er at unge mennesker og pensjonister enten ikke har råd til bil eller må ta til takke med en trafikkfarlig, gammel en. Hater staten. Nå skal de øke årsavgifta på forurensende biler (gamle og diesel) og ejg kommer aldri til å få råd til å ha bil igjen. Den skulle opp til max 6 lapper tror jeg. Var helt sjukt. 7774251[/snapback] Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det koster masse spenn fordi regjeringen er grådige, og trenger fler luxusreiser. De sier det er fordi biler er slemme, men da burde de vel også ta litt mer hensyn til miljøet? Det blir ikke noe bedre miljø fordi biler er dyre. Det eneste det fører til er at unge mennesker og pensjonister enten ikke har råd til bil eller må ta til takke med en trafikkfarlig, gammel en. Hater staten. Nå skal de øke årsavgifta på forurensende biler (gamle og diesel) og ejg kommer aldri til å få råd til å ha bil igjen. Den skulle opp til max 6 lapper tror jeg. Var helt sjukt. 7774251[/snapback] Du har tydligvis ikke forstått noe. Gratulerer. Den Store P: Du har X antall millioner på kontoen, men gidder ikke sjekke om det engang ? Ehhh Endret 22. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med de, så jeg lar mamma å pappa styre med de, fordi da vet jeg at jeg ikke kan fucke det opp ved å kjøpe aksjer i Klare Klare's klinkende Klinkekuler feks. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med de, så jeg lar mamma å pappa styre med de, fordi da vet jeg at jeg ikke kan fucke det opp ved å kjøpe aksjer i Klare Klare's klinkende Klinkekuler feks. 7774268[/snapback] Siden mamma og pappa har så mye penger og god velstand, bør de vite at å sette pengene i banken er tap, tap og atter tap. Da det finnes gode fond som gir høy avkastning og er meget sikre. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Siden mamma og pappa har så mye penger og god velstand, bør de vite at å sette pengene i banken er tap, tap og atter tap. Da det finnes gode fond som gir høy avkastning og er meget sikre. 7774276[/snapback] Ja men da syns jeg du skal snakke med dem, for jeg vetta faen, hadde jeg hatt de pengen hadde jeg svidd de vekk på øl å biler, å det er ikke noen fin kombinasjon, selv om fond høres bedre ut. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har heldigvis full kontroll over sparepengene mine. Jeg skatter ikke på dem, siden papap har så mye høyere inntekt og formue fra før, så skatter han på de. Men mine penger vil JEG ha kontroll over. Men så har ikke jeg bare fått dem av mor og far eller da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vi sitter i redaksjonsrommet og ser Ken Park. Gotta love it ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vi sitter i redaksjonsrommet og ser Ken Park.Gotta love it ^^ 7774303[/snapback] Den er ikke så veldig bra egentlig. Kids er best. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har heldigvis full kontroll over sparepengene mine. Jeg skatter ikke på dem, siden papap har så mye høyere inntekt og formue fra før, så skatter han på de. Men mine penger vil JEG ha kontroll over. Men så har ikke jeg bare fått dem av mor og far eller da. 7774300[/snapback] Nei, men det er jo fint for deg. Jeg skal bruke alle de pengen på hus uansett... eller hus og bil, og så har jeg det berre lekkert resten av tia, that is my plan and im sticking to it. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, men det er jo fint for deg. Jeg skal bruke alle de pengen på hus uansett... eller hus og bil, og så har jeg det berre lekkert resten av tia, that is my plan and im sticking to it. 7774325[/snapback] Hva med å bruke pengene som sikkerhet, å betale ned et lån som nermest er rentefritt. Det er en fin måte å spare penger på. Istedet for å kaste bort flerfoldige millioner på et hus og en bil som synker dramatisk i verdi. Det er sløseri. Før du kjøper deg et hus må du faktisk ha penger til å eie huser. Her brenner alt for mange seg. Dårlig invistering. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du vil bare ha meg for kroppen min du, pengene er bare et pluss 7774238[/snapback] Er ikke det greit da? Så når jeg er ferdig med deg kaster jeg deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er ikke det greit da? Så når jeg er ferdig med deg kaster jeg deg. 7774352[/snapback] Du kommer aldri til å bli ferdig med meg! Innse det. @Neppe, virker jo veldig fancy det, får høre litt rundt før jeg bestemmer meg da, jeg kommer til å bruke mye penger på bil, å de bilene jeg kjøper, synker ikke i verdi, de stiger. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 @Neppe, virker jo veldig fancy det, får høre litt rundt før jeg bestemmer meg da, jeg kommer til å bruke mye penger på bil, å de bilene jeg kjøper, synker ikke i verdi, de stiger. 7774387[/snapback] Haha! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Haha! 7774445[/snapback] Haha hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg