Gandax Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har fått sånn at jeg sover fra 18:00 til rundt 22:30-23:30 også får jeg ikke sove før halv 3 igjen eller no.. Utrolig plagsomt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm... Hvorfor skal jeg begynne å få våken-netter igjen. Er utrettferdig etter jeg var så flink å snudde døgnet rett vei 7389923[/snapback] Samme dritt her. Tror ikke det er mulig for meg å ha et normalt døgn, etter å ha forskjøvet døgnrytmen for godt på vgs. Og jeg som skal ha eksamen (relativt) tidlig på fredag. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Not an option, om det ikke er alvorlige mengder kaffe med i bildet... Men morgenen brukes på REMA1000, hvor jeg kjøper provianter før dagen. Kanskje, hvis jeg ber mamma vekke meg grytidlig, så dasser jeg ut på kjøkkenet og dytter en kaffe i meg. Tror det blir løsningen, men jeg har nok til å greie oppgaven, og med perfekt språk holder det greit. Ønsker deg lykke til i morgen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå går jeg og legger meg! BAH! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det en tilfeldighet om du kanskje begynte å få våkenetter den dagen SO6 ble opprettet? 7389931[/snapback] Første natt idag. Men en natt kommer sjelden alene. Man skal ikke se bortifra at SO har en stor grunn til at jeg aldri får lagt meg, men nå sto jeg faktisk opp igjen for å knaske piller. Dessuten må jeg tisse heletiden og jeg må opp 10 ganger i løpet av natta. Tror jeg enten er gravid i 7. mnd eler pensjonist. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Der hørtes du ut som mamma. Måtte ha quoten din i siggen min. Noe så genialt. ._. -- Et forslag; Jeg kan flytte inn i hybelen deres. Da får dere en jente som kan hjelpe til å rydde. 7389929[/snapback] Ligner mamma allerede?! Hjemme maste alltid storesøsteren min på meg, nå må jeg leke storesøster...eller bror. Det er faktisk et ledig rom på hybelen. En til å dele stømregningen med er alltid flott, og hvis du kan rydde i tillegg: Ikke så snilt å bruke den quoten i signaturen da. Jeg er vel neppe den eneste med merkelige ting i kjøleskapet. @stonemeister: sov godt. Burde vel legge meg snart jeg også, men det blir vel ikke noe søvn før 3 uansett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dessuten må jeg tisse heletiden og jeg må opp 10 ganger i løpet av natta. Tror jeg enten er gravid i 7. mnd eler pensjonist. 7389952[/snapback] Hvis du er en av delene uten å være sikker, er det utrolig bra gjort! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes selv jeg ser gravid ut, men jeg har mensen og sambo sier bare at jeg har feil selvbilde. Er vel pensjonist i en alder av 19 da. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Dessuten må jeg tisse heletiden og jeg må opp 10 ganger i løpet av natta. Tror jeg enten er gravid i 7. mnd eler pensjonist. 7389952[/snapback] Hvis du er en av delene uten å være sikker, er det utrolig bra gjort! 7389958[/snapback] Er sånn at hjernen hans\hennes tror han er pensjonist.. Psykosomatiks... Endret 30. november 2006 av Gandax Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ligner mamma allerede?! Hjemme maste alltid storesøsteren min på meg, nå må jeg leke storesøster...eller bror. Det er faktisk et ledig rom på hybelen. En til å dele stømregningen med er alltid flott, og hvis du kan rydde i tillegg: Ikke så snilt å bruke den quoten i signaturen da. Jeg er vel neppe den eneste med merkelige ting i kjøleskapet. Da flytter jeg inn da. Haha. Du bor i Oslo? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 dragonheart: ikke lov med quote-koder i signatur Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Da flytter jeg inn da. Haha. Du bor i Oslo? 7389968[/snapback] Nesten.15 mil nord for oslo finner du byen Hamar, (som har hatt tre forskjellige bysentrum, det første grunnlagt i... *bla, bla, bla* Hadde historieforeleseren vært mer opptatt av pensum enn lokalhistorie hadde eksamen vært i boks.) Mulig det blir litt langt å pendle hvis du går på skole i tigerstaden? @mushi: Hverken skjul eller quote tag-er i signaturen nå? Kjedelig Endret 30. november 2006 av NgZ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) @mushi: Hverken skjul eller quote tag-er i signaturen nå? Kjedelig 7389977[/snapback] Sorry mac. Er sånn det har blitt. Og som SO-late-som-mod-mushi så tenkte jeg det var greit og opplyse folket ---------- Vondt i ryggen! Den faller av snart! Ikke får jeg sove heller Endret 30. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mor vil at man skal flytte hjemmefra nå, hun har til og med snakket om nordnorge. hmpf. Så tror ikke akkurat avstand er noe problem her i gården. Jo lengre vekk, jo bedre. Og er det ikke lov til å ha quotes i signaturen? Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Så tror ikke akkurat avstand er noe problem her i gården. Jo lengre vekk, jo bedre. Og er det ikke lov til å ha quotes i signaturen? Hva er det for noe tull? 7389997[/snapback] Her er reglene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=654634 Såvidt jeg forsto er det lov med quote, men ikke snapback. Men 100% er jeg ikke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vondt i ryggen! Den faller av snart! Ikke får jeg sove heller 7389985[/snapback] Ny sittestilling foran skjermen kanskje? Ikke noe er som å få litt avstand til hjemmet, Dragonheart. Alle blir mer glade i dag så fort du er ute av huset, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Man burde få perm ban for å poste så sent i SO5. Scheisse! Jeg mener SO6 Scheisse! #2 Jeg ser nå at det var kanskje litt vanskelig å skjønne at det var ment til meg selv... Endret 30. november 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Man burde få perm ban for å poste så sent i SO5. 7390009[/snapback] Look who's talking! Skal røyke litt ute nå og knekke opp den ene skuldra, siden den brenner. Laptop på stuebord er ikke bra. Dragon: tror ikke quote-tag er lov. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Man burde få perm ban for å poste så sent i SO5. Scheisse! Jeg mener SO6 7390009[/snapback] Bummer, du posta selv nå. Mushi: Takk for reglene. Signatur fjernet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Man burde få perm ban for å poste så sent i SO5. Scheisse! Jeg mener SO6 7390009[/snapback] Noen må da holde liv i forumet nattestid? Velkommen i klubben btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg