Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med langtids-værvarslet for dhaka, bangladesh? fikser dere sånt?

7772058[/snapback]

Vel, kan sikkert fikse fram NRK sin værtjeneste og se om de kan svare på det eller så henviser jeg deg bare videre til meteorologisk institutt så får de svare på det.
Lenke til kommentar
Teletorg-tjenester har vi ikke oversikt over. Dog, kan sikkert bla fram et dagblad å hente nummer til deg hvis du trenger det.

7772089[/snapback]

De skal fjerne det fra dagbladet tror jeg (om de ikke har gjort det allerede). hvor skal jeg finne nummeret da?

Lenke til kommentar
Vi kan jo ringe å spørre om hva som er den billigste sex telefonen :wee:

7772066[/snapback]

Teletorg-tjenester har vi ikke oversikt over. Dog, kan sikkert bla fram et dagblad å hente nummer til deg hvis du trenger det.

7772089[/snapback]

Fristet jo litt. Skal vurdere saken så kanskje jeg ringer deg :)

Du vil ikke være med?

Samtale med 1881:

Luchy: Hei, er dette b-real?

1881: nei?

*legge på -> ringe på nytt*

Luchy: Hei, er dette b-real?

1881: Ja. Skal du ha nummeret til noen sex telefoner?

Luchy: Ja! Skal du være med?

1881: Ja takk, er litt ensomt her

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
De skal fjerne det fra dagbladet tror jeg (om de ikke har gjort det allerede). hvor skal jeg finne nummeret da?

7772098[/snapback]

Da går jeg på LEK sine nett-sider å ser på reklamene der eller.no og finner det.

Luchy: Lies...du har ikke vært i kontakt med meg da isåfall

Lenke til kommentar
Da går jeg på LEK sine nett-sider å ser på reklamene der eller.no og finner det.

7772146[/snapback]

Ser du har kontroll over slikt :roll:

b-real: Det var bare et eksempel på en samtale, men vet du ville ha vært med. Nytter ikke å skjule sin lyster

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Skal sy sammen buksa til typen i natt. Blir nok "spennende". Har ikke råd til å kjøpe ny helt enda :wee: Måtte tømme støvsugerposen ista for å bruke den på nytt. Var faktisk en genial måte på å slippe og bruke penger på en ny/kjøre langt for å kjøpe. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg støvsuger hvert halvår, så mine holder enda lenger. :D

Du kan jo bli klesreparatør på deltid og kombinere det med husmorstillingen. Alle har litt klær som skal repareres. En genser jeg har brukt tre ganger har nettopp rakntet nedover en søm i ermet. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...