Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, skjønte det var 1 sekund da. De tar jo ikke hele forhuden for et lite kutt.

7771948[/snapback]

Hvis han hadde greid å rive av en del av den, hadde de vel det.

 

PepsiCo: Jeg gikk fem på. :ermm: Rart ingen sa "løgn" før han avslørte seg, ja.. :hmm:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faen så stilt det er på jobb. Er ingen kø og tror jeg har hatt 4 samtaler på en halvtime nå...

Noen ring 1881 fort! :p

7772012[/snapback]

 

 

er det gøy å jobbe der? Du kan lixom bare sitte å ta telefonen å finne et nr!... Enkelt.

 

Ellers kan du lixom bare chille me datan?

Lenke til kommentar
b-real, jeg må bare spørre. Hvofor bruker du ikke den gode gamle avataren din? :(

7772009[/snapback]

Hvorfor skal jeg bruke den?

 

Skal jeg ringe deg å be om oppskifta på noe?

7772018[/snapback]

Så uorginalt...

Det er like artig som folk som ringer inn og spørr om nummeret til 1880..ja, det er faktisk idioter som gjør det :wallbash:

Lenke til kommentar
kan du ringe til meg? Så er det større sjangse for at jeg får snakket med deg :!:

7772021[/snapback]

Kaster ikke bort penger på å ringe deg da :p

 

uansett så er det kun 16 personer på jobb nå så sjansene dine er fantastisk store :p

Vi ringte 1881 når vi var i Sandefjord. Dama la på fordi det blåste litt i telefonen.

 

For en ræva service. Vi går og fryser ræva av oss, og spør om nærmeste McDonalds, og hun klager på litt blest, telefonen flyttes inn i ly, og hun legger på...

7772024[/snapback]

Det er dårlig service ja. Er en del gamle sure megger rundt om kring dessverre.

er det gøy å jobbe der? Du kan lixom bare sitte å ta telefonen å finne et nr!... Enkelt.

 

Ellers kan du lixom bare chille me datan?

7772027[/snapback]

Vel, er ganske chill ja.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...