Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg hadde akkurat dusja, og hadde ingen rene boksere. Så jeg tok på meg buksa uten bokser, og skulle zippe igjen. Plutselig kjenner jeg at det stikker som faen i underlivet, og ser en blodflekk på buksa.. Fikk faen panikk og løp rundt, og når jeg løp så gjorde det vondere.

Så skrek jeg til moren min at vi måtte på akutten, og dit dro vi. Mens jeg hadde grusomme smerter i underlivet når buksa bevegde seg. Joda, kommer inn til legen og han skal se på såret, fy faen så ekkelt.

 

Ja, da hadde jeg revet av en god bit av forhuden min, og han konkluderte med at jeg måtte fjerne hele forhuden, med en gang, infeksjonsfare. Fikk noen tabletter som gjorde meg god og svimmel. Hadde et forkle forran meg sånn at jeg ikke skulle se hva han gjorde. Og en liten stund etterpå var vi ferdig, fikk en hælvettes svær bandasje på, og jeg må dra til legen til sjekking om en uke.. Heldigvis så skada jeg ikke kukhodet. Nå har jeg vondt, og det kiler som faen i underlivet hvergang jeg reiser meg opp. Dette skjedde for en time siden.

En blanding mellom smerte og nytelse.

 

Det værste med dette? JEG KAN IKKE RØRE KUKEN MIN PÅ 3 FØKKINGS UKER! INGEN SAMLEIE, INGEN RUNKING. INGENTING!!

 

Nå må jeg faen bruke krem når jeg runker også, har jo ingen forhud. Har enda ikke sett på såret, men fy faen. kuken min har det vondt.

 

Trøst meg.

7771228[/snapback]

 

 

 

Haha... Uflaks sier jeg :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...