Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dragonheart: hvem er du og hvorfor spammer du som om du har selvantent og huset brenner? 7389840[/snapback] Skyld på Bundy, han lærte meg kunsten å spamme.. Og hvem jeg er? Jeg er en jente. Dragonheart, vel. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Han sa kjedeligste, han... Datasmurf sa det, altså. 7389834[/snapback] Om du vil ha kjedelig, så kunne du kanskje sett på min oppgave til i morgen, hvor jeg må skrive 4 sider om elendige dyr i fangenskap, og utdype hvorfor et sultent men fritt dyr har det bedre enn et dyr som får maten på sølvfat, men lever i fangenskap. Jeg har svaret, men så skal det strekkes utover 4 sider. Kommer til å bli det kjedeligste jeg noensinne har skrevet. Sikkert kjempemorsomt for mange, men jeg kunne strengt tatt ikke interessert meg for det. Endret 30. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Haha. Tøft. I min syke fantasi trodde jeg du var 30 år og bodde hjemme. 7389835[/snapback] Hva?? Jeg er hybelboer, og stolt av det. Eller kanskje ikke, når jeg ser oppvasktårnet på kjøkkenet. "Jeg er sikker på jeg vasket der i går...." 7389845[/snapback] Skal jeg hjelpe deg å vaske? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Haha. Tøft. I min syke fantasi trodde jeg du var 30 år og bodde hjemme. 7389835[/snapback] Hva?? Jeg er hybelboer, og stolt av det. Eller kanskje ikke, når jeg ser oppvasktårnet på kjøkkenet. "Jeg er sikker på jeg vasket der i går...." 7389845[/snapback] Skal jeg hjelpe deg å vaske? 7389856[/snapback] Du er velkommen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skogli stikker til sengs. Skogli takker for seg. Skogli sier god natt. Skogli skriver Skogli mange ganger. Skogli logger av diskusjon.no Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skogli er en smule rar. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skogli stikker til sengs.Skogli takker for seg. Skogli sier god natt. Skogli skriver Skogli mange ganger. Skogli logger av diskusjon.no 7389861[/snapback] Dragonheart sier Hade til Skogli. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 *misunne de som får sove* Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du er velkommen. 7389859[/snapback] Hvor bor du hen da? Skal ta med klut og zalo. Noe mer som trengs? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm, tror jeg husker lite av tiden etter 21.. Good night Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bra du tar til fornuft. Håper du finner senga di bundy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du er velkommen. 7389859[/snapback] Hvor bor du hen da? Skal ta med klut og zalo. Noe mer som trengs? 7389876[/snapback] Klut og zalo har jeg, men jeg mangler vaskebøtte. Noe antibakterielt er kanskje lurt hvis kjøleskapet skal ryddes også. Deler kjøkken, og jeg tror inneholdet i to bokser har blitt levende. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg trenger alvorlig mye søvn nå. Jeg ligger på grensen til å enten: Gå å legge meg nå, og få dårligere karakter, grunnet lite kunnskap. Lese mer, og få dårligere karakter, grunnet lite søvn. Vente på den hårfine grensen hvor jeg ligger midt mellom kunnskap og søvn (som jeg tror jeg har passert...) Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du er velkommen. 7389859[/snapback] Hvor bor du hen da? Skal ta med klut og zalo. Noe mer som trengs? 7389876[/snapback] Klut og zalo har jeg, men jeg mangler vaskebøtte. Noe antibakterielt er kanskje lurt hvis kjøleskapet skal ryddes også. Deler kjøkken, og jeg tror inneholdet i to bokser har blitt levende. 7389891[/snapback] *GAPSKRATTE IRL* :!: Jasså, hvem deler du med? .. Du er gutt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg trenger alvorlig mye søvn nå. Jeg ligger på grensen til å enten: Gå å legge meg nå, og få dårligere karakter, grunnet lite kunnskap. Lese mer, og få dårligere karakter, grunnet lite søvn. Vente på den hårfine grensen hvor jeg ligger midt mellom kunnskap og søvn (som jeg tror jeg har passert...) 7389895[/snapback] Å legge seg tidlig og panikklese på morgenen er løsningen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 *GAPSKRATTE IRL* :!: Jasså, hvem deler du med? .. Du er gutt? 7389898[/snapback] Er gutt, deler hybel med en annen gutt som er enda sløvere enn meg når det gjelder rydding og vasking. Jeg vasker kjøkkenet, jeg støvsuger stua, jegmå tvinge ham til å vaske enten badet eller doen. Og jeg som egentlig ikke liker å vaske eller rydde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Å legge seg tidlig og panikklese på morgenen er løsningen. 7389904[/snapback] Not an option, om det ikke er alvorlige mengder kaffe med i bildet... Men morgenen brukes på REMA1000, hvor jeg kjøper provianter før dagen. Kanskje, hvis jeg ber mamma vekke meg grytidlig, så dasser jeg ut på kjøkkenet og dytter en kaffe i meg. Tror det blir løsningen, men jeg har nok til å greie oppgaven, og med perfekt språk holder det greit. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm... Hvorfor skal jeg begynne å få våken-netter igjen. Er utrettferdig etter jeg var så flink å snudde døgnet rett vei Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er gutt, deler hybel med en annen gutt som er enda sløvere enn meg når det gjelder rydding og vasking. Jeg vasker kjøkkenet, jeg støvsuger stua, jegmå tvinge ham til å vaske enten badet eller doen. Og jeg som egentlig ikke liker å vaske eller rydde. 7389911[/snapback] Der hørtes du ut som mamma. Måtte ha quoten din i siggen min. Noe så genialt. ._. -- Et forslag; Jeg kan flytte inn i hybelen deres. Da får dere en jente som kan hjelpe til å rydde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm... Hvorfor skal jeg begynne å få våken-netter igjen. Er utrettferdig etter jeg var så flink å snudde døgnet rett vei 7389923[/snapback] Er det en tilfeldighet om du kanskje begynte å få våkenetter den dagen SO6 ble opprettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg