Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekser til en mandag, det er moe jeg aldri har vært borti

7768551[/snapback]

Fikk dem på torsdag, skulle være ferdig til imorra. Så da foreslo læreren at vi gjør dem på torsdag, da slipper vi å jobbe i hælja, men værsåsnill, hvem gidder det? :D

..Neinei, nå må jeg gå å være litt sosial, før jeg setter meg ned med lekser. Snakkes!

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet hva Applecrazy gjorde natt til idag. La oss tenke oss at den godeste Ananas var pære dritings og måtte på do og spy litt.

Men hva treffer hun på innenfor doringen? Duftpatronen!! Den lukter så sterkt parfyme at hun ikke klarer å ha den hengende der mens hun har hodet i dassen. Så hun river den løs og kaster den "på gulvet", som viser seg å være sitt eget fang. Den går samtidig istykker, og innholdet renner utover vår kjære Ananas. Siden hun har det i ansiktet, skvisa hun sannsynligvis endel utover hendene, som ble brukt til å tørke seg i fjeset med senere.

Så sovner hun.

Venninne finner henne på dassen og får henne inn i senga, men hun var så full at hun ikke husker det. End of story.

7764391[/snapback]

Njaaa.. Mulig hun var så full at hun egentlig ikke enset lukten, og spydde seg ferdig. Men hun bommet dessverre, og sklei i sitt eget oppkast, og slo hodet mot doringen, og ble senere funnet av venninne. Venninne mener dette er for flaut, til og med for Applecrazy, og planter dolukt på henne for å gjøre det hakket bedre.

Selvsagt, dette er kun antagelser..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...